اخبار داغ

استاندار مرکزی مطرح کرد

اختصاص ۱.۵ میلیارد تومان برای تکمیل باغ‌موزه دفاع مقدس استان مرکزی

اختصاص ۱.۵ میلیارد تومان برای تکمیل باغ‌موزه دفاع مقدس استان مرکزی
استاندار مرکزی از اختصاص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل منابع استانی برای تکمیل باغ‌موزه دفاع مقدس استان مرکزی در سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه در سال جاری یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل منابع استانی برای تکمیل باغ‌موزه دفاع مقدس استان مرکزی متعهد شده‌ایم گفت: قسط اول این مبلغ تا یک ماه آینده پرداخت می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

آقازاده با اشاره به اینکه سال گذشته مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای ساخت باغ‌موزه دفاع مقدس اختصاص داده بودیم افزود: تاکنون مبلغ ۴ میلیارد تومان برای تکمیل باغ‌موزه دفاع مقدس استان مرکزی اختصاص داده‌شده است.

,

استاندار مرکزی در خصوص اعتبار ملی برای تکمیل این پروژه تصریح کرد: همچنین ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار ملی نیز برای تکمیل این پروژه نیز در نظر گرفته‌شده است.

,

آقازاده با اشاره به اینکه شهرداری اراک نیز موظف است مبلغ ۱.۵ میلیارد تومان تا دو ماه آینده در راستای تکمیل تعهدات خود انجام دهد افزود: همچنین ۵ تعهدات دیگر شهرداری از قبیل اجرای سنگ‌فرش، جدول‌کشی به طول ۷۵۰ متر، ساخت ۵ چاه جذبی در محوطه، تأمین ۳۰ صندلی نشیمن پارک و فضای سبز نیز باید انجام شود.

,

وی تهیه کتابچه نقش صنعت، معدن و تجارت در دفاع مقدس را تا پایان شهریورماه لازم و ضروری خواند و گفت: امیدواریم تا ۲۰ شهریورماه پروژه باغ‌موزه دفاع مقدس استان تکمیل شود و پیشرفت ۵۵ درصدی این ساختمان غیرقابل‌قبول است و نیاز به تلاش‌های بیشتری دارد.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان:

, مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان:,

پیشرفت ۵۵ درصدی ساختمان گالری پروژه باغ‌موزه دفاع مقدس

, پیشرفت ۵۵ درصدی ساختمان گالری پروژه باغ‌موزه دفاع مقدس, پیشرفت ۵۵ درصدی ساختمان گالری پروژه باغ‌موزه دفاع مقدس,

مصطفی مشایخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز در این جلسه با اشاره به روند تکمیل پروژه باغ‌موزه دفاع مقدس گفت: ساختمان گالری پروژه با پیشرفت ۵۵ درصدی، سر درب ورودی ۱۰۰ درصدی، دیوار لاله‌ها ۹۲ درصدی، محوطه ۶۵ درصدی پیشرفت فیزیکی و مدیریت نیز پیشرفت  ۱۰۰ درصدی داشته است.

,

مشایخی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با همکاری کلیه دستگاه‌های مربوط تکمیل این پروژه به‌سرعت انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه