اخبار داغ

رئیس پلیس امنیت مازندران:

هنجارشکنی‌ها نباید در جامعه رواج پیدا کند

هنجارشکنی‌ها نباید در جامعه رواج پیدا کند
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: نباید گذاشت هنجارشکنی‌ها رواج پیدا کند چرا که نفود در بین خانواده‌ها و جوانان هم کار مشکلی نخواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حسین شریف‌پور امشب در همایش حجاب و عفاف که در سالن اهل بیت ساری برگزار شد با بیان اینکه حفظ حجاب شخصیت زن را بالا می‌برد، اظهار کرد: با توجه به فرمایشات رهبری نباید گذاشت هنجارشکنی‌ها رواج پیدا کند چرا که نفود در بین خانواده‌ها و جوانان هم کار مشکلی نخواهد بود، به گفته شهید مطهری پوشش و حجاب زن در اسلام این است که زن جسم و حرم خود را بپوشاند و حدود شرعی رعایت شده و با خودنمایی برای نامحرمان همراه نباشد.

شریف‌پور خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این همایش تبیین و ترویج فرهنگ حجاب در جامعه با همکاری همه اقشار و صنوف است، امسال اولین همایش در ناجا در ۲۲ شهرستان برگزار شد.

حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران نیز با بیان اینکه عفاف، نفس انسان را حفظ کرده و از پستی ها و دنیازدگی پاک نگه می‌دارد، گفت: تزکیه نفس وظیفه همه ماست، پس در مجامعی که حضور پیدا می‌کنیم حجاب را باید مدنظر قرار دهیم.

مفخمی با اشاره به اینکه طبق فرمایش پیامبر اکرم(ص) بازرترین سرمایه زنان، عفت، حیا و حجاب است، تصریح کرد: رهبر انقلاب همواره بانوان مسلمان و غیر مسلمان را تشویق به حجاب می‌کند.

وی افزود: امروز تمرکز دشمن تهدیدات مختلف است که یکی از مهمترین آنها در حوزه فرهنگی است و در این باره یکی از موضوعاتی که دشمن ترویج می‌دهد فرهنگ‌ برهنگی است که وظیفه همه ما حفظ ارزش‌های اسلامی است .

این مسئول با اشاره به اینکه در زمان ایران باستان زنان ایرانی به حجاب و عفاف پایبند بودند، اظهار کرد: هنوز هم اهمیت عفاف و حجاب برای زنان اسلامی ما بسیار بالاست و یکی از کارهایی که در این زمینه انجام دادیم اجرای طرح ناظر بود به این صورت که بدون حرمت شکنی موضوعاتی که در قالب کشف حجاب مشاهده می‌شود توسط اپلیکیشن ثبت شده و نظارت انجام می‌شود.

مفخمی بیان کرد: اگر بخواهیم به درستی عمل کنیم همه باید مشارکت کنیم و طرح ناظر مصداق بارز امر به معروف است.

وی با اشاره به اینکه استان مازندران یکی از استان‌های مسافرپذیر است، افزود: مسافران فکر می‌کنند پس از ورود به استان مازندران با هر پوششی که دلشان بخواهد می‌توانند گشت و گذار کنند ولی باید بدانند که استان ما ولایت‌مدار و علوی تبار است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در بحث حجاب و عفاف حوزه انتظامی اقدامات زیادی در سواحل استان و تفرج گاه‌ها در مقابله با بدحجابی انجام می‌دهد.

وی بیان کرد: ما پای این انقلاب و شهدا جانمان را خواهیم گذاشت و در مقابل تهدیدات نه تنها نمی‌هراسیم بلکه خواهیم ایستاد تا دغدغه رهبری را در حوزه حجاب و عفاف کمتر کنیم.

در ادامه همایش؛ حمیدی‌نژاد معاون اجتماعی سپاه کربلا استان مازندران خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی حافظان امنیت، دینداری و تدین هستند و سهم مهمی در ایجاد این فضا در اجتماع دارند.

وی گفت: موضوع حجاب و عفاف هم یکی از مهمترین موضوعات عرصه داخلی و بین‌المللی است، امروز حجاب صرفا یک موضوع دینی نیست بلکه یک اسلحه برای مبارزه در سراسر عالم است.

حمیدی‌نژاد افزود: حجاب سلاحی برای مبارزه با آوای نفس است چون اصل تفکر غرب مطابق با هوای نفس چیده شده است و هر چا این پرچم اهتزاز در می‌آید یعنی مبارزه با استکبار در حال انجام است.

این مسؤول با تاکید بر اینکه شهدای مدافع حرم ما در سوریه از جنس ایمان و دین به داد مردم سوریه رسیدند، تصریح کرد: دروازه ورود همه تفکرات ناصواب به یک جامعه از برداشتن حجاب آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هیبت زن به پوشش است، با حجاب بر سر گذاشتن تفکرات شیطانی و غربی کنار رفته و راه تسلط دشمن را بر روی خودش و جامعه بسته می‌شود.

حمیدی‌نژاد افزود: نکته مهم اینکه کسی که حجاب بد و پوشس نامناسب دارد به معنای این نیست که بی‌دین است، بسیاری از اینها از روی ناآگاهی به پوشش کامل روی نمی‌آورند.

معاون اجتماعی سپاه کربلا گفت: ما امیدوار به اصلاح جامعه هستیم و افتخار داریم با قرارگاه مشترکی که از طریق نیروی انتظامی و سپاه داریم برای اجرای بهتر امنیت تلاش کنیم تا زمینه برای ظهور امام زمان آماده شود.

در انتهای این همایش از بانوان محجبه همسران، خواهران و فرزندان شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه