اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید مازندران:

وصایای شهدا با موضوع نماز در مازندران جمع‌آوری می‌شود

وصایای شهدا با موضوع نماز در مازندران جمع‌آوری می‌شود
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: بنیاد شهید استان در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز به جمع آوری وصایای شهدای والامقام استان در رابطه با نماز، امر به معروف و نهی از منکر اقدام کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، هدایت مظلومی امشب در نخستین نشست ستاد اقامه نماز بنیاد شهید استان با اشاره به اینکه مهمترین اصل در نماز، خودسازی و طهارت روح و جسم است، اظهار کرد: نماز کارخانه انسان سازی است و اگر با ایمان و حضور قلب خوانده شود، انسان را از زشتی دور می‌سازد.

وی افزود: یکی از مهمترین آثار نماز، تاثیر و اهمیت این فریضه الهی در زندگی فردی و اجتماعی است که موجب سعادت و رستگاری انسان می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با تاکید بر اجرایی کردن برنامه‌های توافق‌نامه با موضوع نماز، گفت: بنیاد مازندران در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز به جمع‌آوری وصایای شهدای والامقام استان در رابطه با نماز، امر به معروف و نهی از منکر اقدام کرده است.

مظلومی برپایی نمایشگاه عکس شهدای نماز را از دیگر برنامه های محوری بنیاد در توسعه فرهنگ نماز در بنیاد عنوان کرد و اظهار داشت: تمامی اطلاعات برنامه‌های مربوط به نماز، در بانک اطلاعاتی نماز بنیاد استان به روزآوری می‌شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه خدمت به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران عبادت است گفت: خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان سرمایه های گرانسنگ نظام و انقلاب هستند.

وی افزود: خدمت به این انسانهای والا، زنده نگه داشتن روحیه ایثار و ارج نهادن به حلم و بردباری این عزیزان در صیانت و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مظلومی با اشاره به اینکه خانواده های معظم شهدا بهترین فرزندان خود را تقدیم نظام کردند اظهار داشت: خدمت به خانواده های مکرم شهدا و ایثارگران از یک ارزش و فضیلت بالایی برخوردار است و همه مسئولین باید خود را موظف به حل مشکلات جامعه ایثارگری بدانند.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران با گرامیداشت یاد شهدا گفت: شهیدان گرانقدر، حریت و آزادگی، استقلال، امنیت و آرامش، اقتدار و عزت و سربلندی را برای کشور ما به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه