اخبار داغ

رئیس بهزیستی پارسیان:

وجود بیش از700معلول تحت پوشش بهزیستی در پارسیان/ ۲۰ منزل مددجویان با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ساخته می شود

وجود بیش از700معلول تحت پوشش بهزیستی در پارسیان/ ۲۰ منزل مددجویان با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ساخته می شود
رئیس بهزیستی پارسیان با اشاره به شناسایی ۷۲۹ معلول در پارسیان گفت: اشتغال و مسکن مشکل اصلی مددجویان تحت پوشش بهزیستی این شهرستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا عباسی، رئیس اداره بهزیستی پارسیان به مناسبت هفته بهزیستی در گفتگو با خبرنگار هرمز، معلولین شناسایی شده در شهرستان را ۷۲۹ نفر دانست و گفت: ۴۱۱ نفر از این معلولین به صورت ماهیانه مستمری دریافت می کنند، همچنین ۱۵ معلول ضایعه نخاعی نیز وجود دارند که تحت پوشش این سازمان قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

عباسی تحصیل کنندگان تحت پوشش بهزیستی را ۵۹ نفر عنوان و اظهار کرد: هفت  دانشجو و ۵۲ دانش آموز معلول مشغول به تحصیل هستند که آنها تا  بالاترین مقطع تحصیلی خدمات دریافت خواهند نمود.

,

 وجود ۸۱ زن سرپرست خانوار در پارسیان

,  وجود ۸۱ زن سرپرست خانوار در پارسیان,

وی از وجود ۸۱ زن سرپرست خانوار خبر داد و تصریح کرد: ۸۱ خانوار زن سرپرست خانواده، بد سرپرست، سرپرست از کار افتاده به همراه ۱۴ کودک بی سرپرست تحت پوشش بهزیستی هستند که به صورت ماهیانه مستمری دریافت می کنند.

,

رئیس اداره بهزیستی پارسیان تعداد مهدکودک های در سطح پارسیان را ۲۹ مهد دانست و تاکید کرد: ۲۲ مهد کودک روستایی به همراه هفت مهد کودک شهری دارای مجوز از بهزیستی فعال هستند که همه مهدهای روستایی و مهدهای حاشیه شهر، کمک هزینه یک وعده غذای گرم دریافت می نمایند که در سال گذشته  یک هزار و 181 کودک در مهدهای کودک ثبت نام کرده و ۸۷۶ نفر از آنها یک وعده غذای گرم تعلق گرفته است.

,

 شرکت ۲۷۰۰ کودک در طرح تنبلی چشم

,  شرکت ۲۷۰۰ کودک در طرح تنبلی چشم,

عباسی با اشاره به برگزاری پروژه بزرگ طرح تنبلی چشم در سال گذشته، عنوان کرد: دو هزار و 700  کودک سه الی شش ساله توسط مربیان آموزش دیده، از لحاظ بینایی معاینه شدند که ۲۷ نفر نیازمند عینک شناسایی و به صورت رایگان عینک واگذار شد و همچنین یک نفر دیگر طبق نظر پزشک متخصص جراحی شد.

,

اشتغال و مسکن عمده مشکل اصلی مددجویان

, اشتغال و مسکن عمده مشکل اصلی مددجویان,

وی بخش عمده مشکلات مددجویان را اشتغال و مسکن دانست و گفت: سال گذشته در حوزه مسکن برای خانواده های تحت پوشش ۲۵ میلیون تومان وام بنیاد مسکن و ۱۰ میلیون تومان وام بلاعوض از سوی سازمان بهزیستی پرداخت شده و خانواده های دارای دو عضو معلول به بالا نیز ۲۵ میلیون تومان وام بنیاد مسکن و ۳۰ میلیون تومان وام بلاعوض از سوی بهزیستی، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن پرداخت می شود.

,

رئیس بهزیستی پارسیان از امضای دو  تفاهم نامه با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: دو تفاهم نامه با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه امضا شده که ۲۰ مسکن مددجویان بهزیستی را تکمیل و تا پایان سال تحویل دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه