اخبار داغ

دادستان بروجرد:

شهرداری اصول شهرسازی را رعایت کند/برخورد قاطع با ساخت‌وسازهای غیرمجاز

شهرداری اصول شهرسازی را رعایت کند/برخورد قاطع با ساخت‌وسازهای غیرمجاز
دادستان بروجرد گفت: شهرداری باید اصول شهرسازی را رعایت کند و در راستای ساخت‌وسازهای غیرمجاز برخورد قاطع صورت می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، مهدی محمدی دادستان بروجرد شب گذشته در جلسه مبارزه با ساخت‌وسازهای غیرمجاز که در فرمانداری بروجرد برگزار شد اظهار داشت: شهرداری ابتدا باید اصول شهرسازی را رعایت کند و باید توجه داشت که در راستای ساخت‌وسازهای غیرمجاز برخورد جدی صورت می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, ،,

 

,

وی افزود: چرا ساختمانی که در مقابل پارک بانوان در 13 طبقه ساخته‌شده از ابتدا جلوی ساخت آن گرفته نشده که امروز به یک معضل تبدیل‌شده و به یک کلاف سردرگم تبدیل‌شده است.

,

 

,

دادستان بروجرد تصریح کرد: فعالانه و با یک احساس تکلیف باید این قضیه را دنبال و پیگیری کرد و نباید اجازه داد افرادی پروژه‌هایی را با تخلف بدون مجوز و پروانه بسازند.

,

 

,

وی گفت: آراء باید اجرا شود و شرایط حساسی نداریم و با هرگونه تخلف در بحث ساختمانی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

,

 

,

محمد زاده عضو سازمان نظام‌مهندسی بروجرد نیز در این جلسه بیان کرد: توپ مشکلات و تخلفات را در زمین همدیگر پاس ندهیم و در همه بخش‌ها مشکلاتی وجود دارد.

,

 

,

وی عنوان کرد: گاهی برای یک ساختمان 20 بار گزارش عدم استحکام بنا داده‌ایم اما توجهی و اقدامی در این راستا صورت نگرفته است و تا زمانی که ساختمان پروانه نداشته باشد نمی‌توان نظارت کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه