اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه کاشمر:

دشمن به دنبال از بین بردن امید به آینده انقلاب در بین مردم است

دشمن به دنبال از بین بردن امید به آینده انقلاب در بین مردم است
نماینده ولی فقیه در سپاه کاشمر با بیان اینکه دشمن به دنبال از بین بردن امید به آینده انقلاب در بین مردم است، گفت: دشمن به دنبال فاصله انداختن بین مردم و مسئولان هستند و آنچه که می تواند انقلاب را در این شرایط به مقصد برساند اتحاد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حجت الاسلام علیرضا چهکندی نژاد، شب گذشته در مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) که در خلیل آباد برگزار شد، اظهار داشت: یادواره شهدا باید محل و مکانی برای ترویج ارزش ها و دفاع از اسلام انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه اینکه امام زادگان باید قطب فرهنگی شوند یعنی باید مردم راه و رسم زندگی را در اینجا بیاموزند تا سبک زندگی علوی و اسلامی فراموش نشود، خاطرنشان کرد: اگر منتظر امام زمان هستیم بخاطر این است که از امام زندگی کردن و سبک زندگی را بیاموزیم ما دنبال سبک زندگی مهدوی هستیم.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه کاشمر با تاکید بر اینکه اگر در صنعت پیشرفت کنیم ولی اگر در سبک زندگی حرفی برای گفتن نداشته باشیم پیشرفتی رخ نداده است، تصریح کرد: سبک زندگی اسلامی یکی از توصیه های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است که باید به آن برسیم.

,

وی با اشاره به اینکه از قرآن، اهل بیت، امام زادگان و شهدا باید این سبک زندگی را یاد بگیریم، اذعان کرد: امید و توکل به خدا در سبک زندگی بسیار حائز اهمیت است؛ امید کلیدی است که بدون آن هیچ قبلی باز نخواهد شد.

,

چهکندی نژاد با بیان اینکه همه جمع شده اند که به این نظام ضربه بزنند و دست به دست هم داده اند تا اسلام را از بین ببرند، عنوان کرد: اگر یاری خداوند نبود اصل این انقلاب پیروز نمی شد.

,

وی با تاکید بر اینکه با این همه تحریم و فشار اگر نمی توانند کشور را از بین ببرند و ملت نقشه دشمن را می فهمد و در پازل دشمن حرکت نمی کنند امداد خدا است، تشریح کرد: پهباد جاسوسی آمریکا را نیروهای ایرانی از بین بردند و دشمن هم جرات نکرد عکس العمل نشان دهد این از امدادهای خداوند است.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه دشمن به دنبال از بین بردن امید به آینده انقلاب در بین مردم است و باید این نقشه دشمن را خنثی کنیم، ابراز کرد: زمانی که مسئولان جمهوری اسلامی ایران دو گام در جهت اجرای برجام برداشت لحن آمریکا تغییر کرد و این نشان می دهد که اگر ما ایستادگی کنیم مطمئنا امید در دل دشمن خاموش خواهد شد.

,

وی در پایان با اشاره به اینکه آنچه که می تواند انقلاب را در این شرایط به مقصد برساند اتحاد است، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال فاصله انداختن بین مردم و مسئولان است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه