اخبار داغ

مدیر درمانگاه بوعلی کنگان خبر داد؛

درمانگاه بوعلی کنگان در دو شیفت به شهروندان خدمت رسانی می کند

درمانگاه بوعلی کنگان در دو شیفت به شهروندان خدمت رسانی می کند
مدیر درمانگاه بوعلی کنگان گفت: از سال 97 درمانگاه بوعلی با افزایش ساعات کاری و در دو شیفت کامل و بصورت پیوسته از صبح تا شب به شهروندان ارائه خدمت نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس، علی ربانی زاده در گفتگو با خبرنگار ما افزود: این درمانگاه در سال ۹۷ به بیش از ۳۰۰ هزار نفر ارائه خدمات کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس،, سپاس،,

وی بیان کرد: از سال ۹۷ درمانگاه بوعلی با افزایش ساعات کاری و در دو شیفت کامل و بصورت پیوسته از صبح تا شب به شهروندان ارائه خدمت نمود.

,

این مقام مسئول عنوان داشت: در سال ۹۷ ، دستگاه رادیولوژی فک و دندان (OPG) از آنالوگ به دیجیتال ارتقا داده شد و تلاش خواهد شد که دستگاه رادیولوژی ثابت نیز به دیجیتال ارتقاء داده شود.

,

ربانی زاده به موضوع جذب و بکارگیری متخصص در درمانگاه بوعلی کنگان اشاره و گفت: در راستای بکارگیری پزشکان متخصص در این مرکز درمانی ، بزودی پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی، قلب و عروق برای ویزیت بیماران در درمانگاه آغاز به کار خواهند کرد.

,

وی بیان داشت: در حال حاضر پزشکان متخصص داخلی و اطفال بصورت پاره وقت در این مرکز ارائه خدمات می نمایند.

,

ربانی زاده به موضوع کلاسهای آموزشی اشاره و عنوان کرد: در این مرکز درمانی کلاس آموزشی ویژه مادران باردار و زایمان به روش آسان یعنی زایمان فیزیولوژی ارائه می شود.

,

مدیر درمانگاه بوعلی کنگان در پایان به موضوع تجهیز اشاره و گفت: یک دستگاه آسانسور و یک دستگاه دیزل ژنراتور مولد برق اخیرا خریداری که بزودی نصب و راه اندازی خواهد شد.

,

ربانی زاده در پایان از همراهی و حمایت امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم در مجلس و مدیران استانی و محلی تقدیر کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه