اخبار داغ

دبیر انجمن عکاسان سبزوار خبر داد

برپایی نمایشگاه بین‌المللی عکس خیام در سبزوار

برپایی نمایشگاه بین‌المللی عکس خیام در سبزوار
دبیر انجمن عکاسان سبزوار از برپایی نمایشگاه بین المللی عکس خیام در سبزوار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود حیطه در گفت و گو با  بصیر سبزوار با اعلام خبر برپایی نمایشگاه بین المللی خیام در سبزوار اظهارداشت: این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه عکس است که تا کنون در سبزوار برگزار شده و آثار ویژه ای در آن به نمایش در خواهد آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

 

,

وی با اشاره به اینکه بیش از 130 اثر ثبت شده در این نمایشگاه به نمایش عموم گذاشته خواهد شد تصریح کرد: ارسال بیش از 6 هزار عکس از عکاسان به دبیرخانه نمایشگاه باعث شده است تا انتخاب آثار برای نمایش، پروسه بسیار زمان بر و دقیق را بطلبد که این امر خود بر کیفیت آثار به نمایش درآمده افزوده است.

,

 

,

حیطه در ادامه با بیان اینکه 130 عکس ثبت شده توسط عکاسان آماده نمایش در نمایشگاه شده است افزود: این آثار به نمایشگا های بین المللی دیگر نیز راه پیدا کرده و برخی از این آثار مدال های طلا از کشور های دیگر نیز کسب کرده اند.

,

 

,

دبیر انجمن عکاسان سبزوار همچنین از دیگر ویژگی های این نمایشگاه را بخش خلاقیت عنوان کرد و ادامه داد: در این بخش برخی از تصاویر که توسط نرم افزار تولید شده است به نمایش در خواهد آمد که این تصاویر زاییده ذهن عکاس بوده و وجود خارجی نداشته اند.

,

 

,

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از دوشنبه 24تیرماه به مدت یک هفته در تالار شهر سبزوار برگزار خواهد شد بیان کرد: بازید عموم از این نمایشگاه آزاد خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه