اخبار داغ

فرماندار سیریک:

سیریک در مسیر توسعه اقتصادی/با احداث اسلکه 104 متری زمینه اشتغالزایی 5000نفر فراهم می شود

سیریک در مسیر توسعه اقتصادی/با احداث اسلکه 104 متری زمینه اشتغالزایی 5000نفر فراهم می شود
فرماندار شهرستان سیریک گفت: با احداث اسلکه 104 متری در مجتمع بندری سیریک زمینه شکوفایی و رونق اقتصادی در بخش های صادرات، واردات و گردشگری احیا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد جمالدینی،  فرماندار شهرستان سیریک صبح امروز در حاشیه بازدید از مجتمع بندری چند منظور شهرستان سیریک در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: این اسکله به طول 104 متراست که در مدت دو سال احداث و تکمیل خواهد شد و با احداث آن شناورهای با ظرفیت ده هزار تنی می توانند پهلو گیری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرماندار شهرستان سیریک تصریح کرد: با احداث اسلکه 104 متری در مجتمع بندری سیریک زمینه شکوفایی و رونق اقتصادی در بخش های صادرات، واردات و گردشگری احیا می شود.

,

جمالدینی افزود: با بهره برداری از این اسکله زمینه اشتغالزایی پنج هزار نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم خواهد شد.

,

فرماندار شهرستان سیریک یادآور شد:  نزدیکی شهرستان سیریک با کشورهای حاشیه حوزه خلیج فارس ، برخورداری شهرستان از موقعیت استراتژیکی، گسترش و توسعه بنادر در شرق استان، تامین معیشت مردم منطقه، بالا بردن سطح رفاه مردم  از جمله اهداف توسعه می باشد که بوسیله سازمان اداره بنادر و دریانوردی برای رونق و احیای شهرستان سیریک درنظر گرفته است.

,

وی با اشاره به اینکه توسعه بنادر و سواحل سبب رونق اقتصادی مردم می‌شود، خاطر نشان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی به طور ویژه‌ بر عملیاتی شدن برنامه‌های توسعه‌ای خود در طرح توسعه سواحل مکران تمرکز کرده تا انشالله در آینده ای نزدیک شاهد عمران و توسعه سواحل و بنادر خلیج فارس بویژه شهرستان سیریک باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه