اخبار داغ

معاون اداره کل میراث فرهنگی کرمانشاه مطرح کرد

برپایی نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی در ۱۲۰ غرفه

برپایی نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی در ۱۲۰ غرفه
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از برپایی دوازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی در ۱۲۰ غرفه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پروانه حیدری در گفتگو با خبرنگار مرصاد ، با اشاره به برگزاری دوازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی در استان اظهار داشت: ۱۲۰ غرفه در این نمایشگاه تدارک دیده شده که ۵۵ غرفه آن مربوط به هنرمندان استان کرمانشاه و ۶۵ غرفه نیز مربوط به هنرمندان سایر استانها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی از حضور هنرمندان سراسر کشور در این نمایشگاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۲۶ لغایت ۳۱ تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد برپا خواهد شد.

,

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، ساعت بازدید از این نمایشگاه را طی روزهای مذکور ۱۶ الی ۲۲ اعلام کرد و افزود: ساعت بازدید در روز جمعه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۲ شب خواهد بود.

,

این مسئول با بیان اینکه زمان افتتاحیه این نمایشگاه را ساعت ۱۶ روز ۲۶ تیر ماه جاری است، تصریح کرد: هم اکنون ۲۵۰ رشته صنایع دستی مصوب در کشور وجود دارد که از این تعداد ۶۰ رشته در استان کرمانشاه فعال است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه