اخبار داغ

ایران گرم‌تر می‌شود

ایران گرم‌تر می‌شود
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از استقرار هوای گرم تابستانی در کل کشور خبر داد و گفت: دمای تهران فردا (۲۵ تیرماه) به ۴۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احد وظیفه در گفت‌ و گو با ایسنا با اشاره به اینکه امروز (۲۴ تیر) در سواحل دریای خزر شامل استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان بارش خفیف رخ می‌دهد، گفت: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: فردا (۲۵ تیر) در استان خراسان شمالی و دامنه‌های البرز در استان‌های قزوین، زنجان و برخی مناطق استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی در ساعات بعدازظهر رشد ابر و رگبار موقتی دور از انتظار نیست.
,
 
,
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: طی دو روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، شرق استان‌های هرمزگان و فارس، ارتفاعات جنوب کرمان و غرب اصفهان در بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر و رگبار و رعد و برق موقتی رخ می‌دهد.
,
 
,
وظیفه با بیان اینکه در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه (۲۶، ۲۷ و ۲۸ تیر) در غالب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت، گفت: از امروز (۲۴ تیر) تا پایان هفته روند استقرار هوای گرم تابستانی در کل کشور و افزایش دما در استان‌های ساحلی خزر خواهیم داشت.
,
 
,
این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی سه روز آینده در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید، گاهی همراه با گرد و خاک و کاهش دید افقی پدیده غالب خواهد بود، گفت: در این مدت در جنوب استان‌های سمنان، تهران و برخی نقاط استان‌های یزد، اصفهان، قم و مرکزی در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و غبار پیش‌بینی می‌شود.
,
 
,
به گفته وظیفه امروز (۲۴ تیر) مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس و طی سه روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود.
,
 
,
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در مورد وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: فردا و پس‌فردا (۲۵ و ۲۶ تیر) آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری، همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که دمای تهران فردا در گرم‌ترین زمان به ۴۲ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۳۱ درجه سانتیگراد برسد. همچنین دمای تهران در روز چهارشنبه (۲۶ تیر) ۴۲ و ۲۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه