اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان اردبیل :

کلاهبرداری میلیونی با شگرد آگهی آبمیوه فروشی در سایت دیوار/4 نفر دستگیر شدند

کلاهبرداری میلیونی با شگرد آگهی آبمیوه فروشی در سایت دیوار/4 نفر دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان اردبیل از شناسایی باندی که از طریق سایت دیوار با شگرد آگهی فروش آبمیوه ، اقدام به کلاهبرداری ۲۷ میلیون تومانی کرده بود،خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سردار هوشنگ حیسنی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:: در پی وصول پرونده و ادعای شاکیِ در خصوص کلاهبرداری ۲۷ میلیون تومانی در فضای مجازی با شگرد آگهی فروش آبمیوه از طریق وب‌سایت دیوار، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: گاراگاهان سایبری پلیس فتا استان بلافاصله با اقدامات اولیه و فنی رد مجرم را در استان تهران زده و جهت دستگیری و ادامه تحقیقات اعزام شدند که در تکمیل پرونده مشخص شد متهم اصلی به همراه سه تن از دوستان خود با تشکیل باند، اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.  

,

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: پس از شناسایی محل زندگی این مجرمین اعضای باند یک‌ به‌ یک شناسایی و دستگیرشده و ضمن انتقال به این پلیس ، پس از تکمیل پرونده با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند. 

,

سردار حسینی  به هم‌ وطنان عزیز توصیه کرد: به‌هیچ‌ وجه به آگهی‌های تبلیغاتی اغراق‌آمیز و مشکوک در فضای مجازی توجه نکرده و بدون رؤیت فیزیکی کالا و اطمینان از اصالت و سالم بودن کالا هیچ مبلغی را به‌عنوان بیعانه به فرد فروشنده انتقال ندهند و در صورت روبرو شدن با مشکل می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با ما در ارتباط باشند.

, www.cyberpolice.ir,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه