اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان تاکستان اعلام کرد:

ساخت ۳۵واحد مسکونی لرستان با اجرای طرح "جهاد همبستگی ملی"

ساخت ۳۵واحد مسکونی لرستان با اجرای طرح "جهاد همبستگی ملی"
فرمانده سپاه ناحیه تاکستان گفت: با اعزام دو گروه جهادی ۱۰نفره از شهرستان تاکستان ۳۵واحد مسکونی در مناطق سیل زده نورآباد لرستان ساخته و تعمیر می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا حیدری در گفت‌وگو با  صبح قزوین درباره حضور نیروهای بسیج و سپاه در مناطق سیل زده کشور اظهار کرد: تعمیر و ساخت منازل با محوریت افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در فعالیت عمده‌ای است که در طرح جهاد همبستگی ملی در لرستان انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: از شهرستان تاکستان دو گروه جهادی 10نفره با تخصص‌های مختلف از جمعه گذشته در نورآباد لرستان حضور پیدا کرده و هر تیم به مدت 15روز در منطقه حضور خواهند داشت.

,

فرمانده سپاه ناحیه تاکستان ابراز کرد: هر شهرستان از سهمیه خاصی برای ساخت منازل برخوردار است که سهم شهرستان تاکستان ساخت کامل 10مسکن و تعمیر 25مورد است و سعی بر این است تا آغاز فصل سرما این منازل ساخت و تحویل داده شوند.

,

وی افزود: تاکنون باتوجه به ظرفیت‌های شهرستان‌، کمک‌های مردمی و خیرین حدود 200میلیون تومان وسایل و تجهیزات به لرستان ارسال شده و 100میلیون نیز ارسال خواهد شد.

,

این مسئول عنوان کرد: بیشتر کمک‌ها توسط حوزه صنعت و شهرک‌های صنعتی تاکستان بویژه بخش فولاد و شرکت فولاد خرم دشت و آرمان شفق تامین شده و یک تریل میلگرد و سیمان از جمله آن‌هاست.

,

وی ادامه داد: پس از اتمام دوره 15روزه جهادگران بوئین زهرا کار را ادامه می‌دهند و پس از آن نیز با توجه به پیشرفت کار و فعالیت‌های مورد نیاز متخصصان مورد نیاز اعزام خواهند شد.

,

حیدری اذعان کرد: هر جا احساس شود که نیاز است سپاه وارد عمل خواهد شد و این اقدامات دامنه گسترده‌ای را در برمی‌گیرد و سوریه، مرزهای کشور، آسیب‌های اجتماعی و تهاجم فرهنگی از جمله مواردی هستند که ستون سپاه در آن‌ها فعالیت می‌کند.

,

وی گفت: پیش از این در سیل گلستان و خوزستان نیز اعزام‌هایی از استان قزوین به مناطق صورت گرفته و اکنون ماموریت در استان لرستان ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه