اخبار داغ

شهردار فردیس سناریوی کارشکنی اعضای شورا را با استعفا کات کرد/ اختلافاتی که چوب لای چرخ خدمت به مردم گذاشت

شهردار فردیس سناریوی کارشکنی اعضای شورا را با استعفا کات کرد/ اختلافاتی که چوب لای چرخ خدمت به مردم گذاشت
مخالفت با تهاتر، ندادن مجوز برای برگزاری مناقصه، ابلاغ دیرهنگام بودجه، اختلاف بر سر ساماندهی سازه های تبلیغاتی، نامه نگاری های بی جواب و ... بالاخره غفاری را از شورای شهرش نا امید و ناچار به استعفا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، خبر کوتاه بود، "منوچهر غفاری استعفا داد"، شهرداری که در زمان خدمتش یکه تازی و کارشکنی اعضای شورای فردیس را از بر هم زدن معارفه معاونانش تا قمه کشی در شورا و چوب لای چرخ پرداخت معوقات پرسنل شهرداری به جان خرید و اداره امور شهر را یکه و تنها پیش برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
مخالفت با تهاتر، ندادن مجوز برای برگزاری مناقصه، ابلاغ دیرهنگام بودجه، اختلاف بر سر ساماندهی سازه های تبلیغاتی، نامه نگاری های بی جواب و ... بالاخره غفاری را از شورای شهرش نا امید کرد تا کام شهروندانش به واسطه اختلافات شورا تلخ شود.
,
 
,
منوچهر غفاری شهردار سابق فردیس که استعفایش هم مورد تائید اعضای شورا قرار گرفت به خبرنگار تیتریک، می گوید: ماجرا به 45 روز پیش باز می گردد که موضوع استعفا را به صورت شفاهی به اعضای شورا اعلام کردم تا در این بازه زمانی شهردار جدید انتخاب شود و بنده نیز استعفا را رسمی ابلاغ کنم.
, یتریک,
 
,
متاسفانه اعضای شورا در مدت زمان 45 روز نتوانستند به یک انتخاب برسند، به واسطه بلاتکلیفی که با آن مواجه بودم و بر کارها و تصمیم گیری ها سایه انداخته بود در نتیجه استعفا را رسما چهارشنبه هفته گذشته تقدیم شورا کردم.
,
 
,
تاریخی که از آن در فضای مجازی نام برده می شود سهو قلمی بود که موجب شد من به جای سال 98، سال 97 را به کار ببرم، در واقع این استعفا به 18 تیر 98 باز می گردد.
,
 
,
با جمع بندی تمام حواشی و شرایط خوبی که شهرداری فردیس پس از 20 ماه در زمینه تثبیت وضعیت مالی و ... به آن دست پیدا کرده است، احساس کردم با مخالفت هایی که اعضای شورا علیه من انجام می دهند نمی توانم به اهدافی که مطلوب مردم هست برسم.
,
 
,
, ,
 
,
 
,
ختم کلام شهردار سابق این بود است که با روند مد نظر اعضای شورا، شهر فردیس متضرر می شد در نتیجه مصمم شدم کناره گیری کنم تا با تغییر وضعیت مدیریت شهری، امور جاری شهر رونق گیرد.
,
 
,
و اما روز گذشته استعفای منوچهر غفاری با ۵ رای موافق و ۳ رای مخالف تائید و مسعود نجفی که پیش از این مدیر بازرسی شهرداری فردیس بود کرسی شهرداری را تصاحب کرد.
,
 
,
ختم کلام اینکه ...
,
 
,
بدون شک اگر به بار نشستن همراهی شورا و شهرداری را در فردیس و کرج شاهد بودیم شاید امروز به جای طرح این دغدغه های تلخ می توانستیم از اقدامات چشمگیر و تحولات شهری سخن بگوئیم نه از فرصت سوزی هایی که نفس این دو کلانشهر را گرفت.
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه