اخبار داغ

جشن زیر سایه خورشید در برازجان برگزار شد

جشن زیر سایه خورشید در برازجان برگزار شد
جشن زیر سایه خورشید به مناسبت سال روز میلاد امام رضا علیه السلام با حضور خادمین حرم رضوی و قشرهای مختلف مردم در جایگاه نماز جمعه برازجان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سپاس؛ جشن زیر سایه خورشید شامگاه دیروز در شهر برازجان با حضور امام جمعه شهر برازجان و جمعی از مردم و مسئولین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

امام جمعه برازجان در این مراسم گفت: مردم شهرستان دشتستان در روز آخر ماه صفر باشکوه ترین مراسم را در کشور برای بزرگداشت امام رضا علیه السلام رقم می ­زنند به طوری که جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر فاصله ۱۷ کیلومتر از برازجان تا امام زاده ابراهیم علیه السلام را پیاده ­روی کرده و همین مسیر را نیز پیاده برمی ­گردند.

,

حجت الاسلام حسن مصلح افزود: این پیاده ­روی نشان دهنده پیوند و علاقه این مردم و امام رضا علیه السلام و نشان از عشق و ارادت این مردم به امام موسی کاظم علیه السلام و فرزندان و نوادگان ایشان است.

,

وی تصریح کرد: مردم برازجان حتی آن­ هایی که مستمند و از لحاظ مالی نیز محروم و برای گذران زندگی روزمره خود دچار مشکل هستند زیارت هر ساله امام رضا علیه السلام را ترک نکرده و هر سال با طی مسیر طولانی این جا تا مشهد به زیارت امام رضا علیه السلام می ­روند و این مسئله نشان از عشق و علاقه وافر آن­ ها به امام رضا علیه السلام است.

,

حجت الاسلام مصلح خطاب به خادمین حرم رضوی گفت: حضور شما در جمع مردم برازجان مایه خیر و برکت فراوان است همان طور که پیش از این نیز با حضور در جمع بیماران بیمارستان شهید صادق گنجی، زندانیان و خانواده معظم شهدا این مسئله به خوبی نشان داده شد.

,

در این مراسم خادمین حرم رضوی به خاطره ­گویی و مدیحه ­سرایی پرداختند و در پایان نیز مردم برازجان از پرچم متبرک رضوی تبرک جستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه