اخبار داغ

قطع برق تعدادی از مشترکان پرمصرف اداری پایتخت از امروز

قطع برق تعدادی از مشترکان پرمصرف اداری پایتخت از امروز
امروز برق ادارات پرمصرف اداری دولتی و غیردولتی پایتخت در راستای بخشنامه استانداری مبنی بر کاهش مصرف انرژی، قطع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: در راستای مصوبه هیئت وزیران و ابلاغ بخشنامه استانداری تهران مبنی بر کاهش مصرف انرژی در زمان اوج بار، برق تعدادی از ادارات و سازمان‌هایی که الگوی مصرف را رعایت نکرده‌اند، قطع خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
حسین صبوری افزود: با توجه به وظیفه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ درباره کنترل پایش مصرف انرژی، این شرکت در راستای نظارت بر حسن اجرای بخشنامه مذکور با اعزام ۲۵۰ اکیپ فنی و مهندسی به سازمان‌ها و ادارات شهر تهران نسبت به ارزیابی و پایش مصرف انرژی و رعایت الگوی مصرف برق در ادارات، اقدام کرد.
,
 
,
وی اضافه کرد: ارزیابان این شرکت همچنین با مراجعه به سازمان‌ها و ادارات شهر تهران و ارزیابی مواردی چون تنظیم دمای محیط کار در مدت زمان کار اداری حداقل روی ۲۵ درجه سانتی‌گراد، اطمینان از به مدار آمدن دیزل ژنراتورهای تمامی سازمان‌ها، صنایع، کشاورزی و … از ساعت ۱۲ تا ۱۶ و اصلاح سیستم‌های روشنایی محیط کار، نسبت به صدور اخطار به اداراتی که موارد مذکور را رعایت نکرده‌اند، اقدام کردند.
,
 
,
بنا بر اعلام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ بر کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق نسبت به قبل، استفاده از مولد اضطراری در ساعت پیک مصرف و تنظیم درجه سیستم سرمایشی حداقل ۲۵ درجه تاکید کرد و افزود: با توجه به اهمیت موضوع انرژی و رفاه و آسایش شهروندان و پیشگیری از هرگونه مشکل در تأمین برق پایدار پایتخت، برق تمامی سازمان‌های دولتی، غیردولتی، مؤسسات و بانک‌هایی که با دریافت اخطار همچنان نسبت به اصلاح الگوی مصرف و اجرای بخشنامه مذکور اقدام نکردند، امروز قطع می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه