اخبار داغ

رئیس شورای شهر همدان:

پیشنهاد آهن فروشان همدانی برای تغییر شغل

پیشنهاد آهن فروشان همدانی برای تغییر شغل
رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه خود آهن فروشان پیشنهاد تغییر شغل در مغازه های خود را داده اند گفت: آهن فروشان خیابان اکباتان درخواست داشته اند تا مغازه های خود را تبدیل به میوه فروشی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ پس از اجرای طرح پیاده راه سازی خیابان های اکباتان و بوعلی در همدان کسبه ها در صنف های مختل انتقاد ها پیشنهاد و نظرات خود را به سازمان های مربوطه برده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

یکی از این صنف ها که در خیابان اکباتان حضور دارند آهن فروشان هستند که معترض به این طرح بودند و اعتقاد دارند که پیاده راه شدن و بسته شدن خیابان راه دسترسی مشتریان به این فروشگاه ها را مسدود کرده و کسب و کار آن ها را با مشکل مواجه شده است.

,

از طرف دیگر اگر بخواهیم به گستره شهر دقت و کمی تامل کنیم منطقی نیست که صنف آهن فروشان در مرکز شهر و بین صنوفی همچون لباس فروشی ها ،لوزام خانگی، میوه فروشی و فرش فروشی و دیگر فروشگاه هعای این چنینی قرار بگیرد.

,

کامران گردان در گفت وگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه شغل های مختلفی در پیاده راه اکباتان در حال فعالیت هستند گفت: یکی از این حرفه‌ها آهن فروشان هستند که معتقد بودن پس از پیاده راه شدن این منطقع با مشکلات فروش مواجه شده اند.

,

وی با اشاره به اینکه برای حل مشکل آنها قسمتی از پشت بازار آن ها جاده ای آسفالت شد خاطرنشان کرد: در حال حاضر آهن فروشان از آن قسمت استفاده می کنند.

,

رئیس شورای شهر همدان در ادامه گفت: با این حال آهن فروشان تمایل دارند تا شغل خود را تغییر دهند و پیشنهاد تبدیل به میوه فروش داده اند .

,

گردان در پایان با بیان اینکه ما نیز از این پیشنهاد استقبال می‌کنیم گفت : قاعده استفاده از پیاده راه ها همین است که خدمات روزمره شهروندان همچون اغذیه و میوه و… ارائه شود

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه