اخبار داغ

آیا انتظار ۸ ساله مردم برای احداث مسکن مهر به پایان می رسد؟

آیا انتظار ۸ ساله مردم برای احداث مسکن مهر به پایان می رسد؟
پس از ۸ سال انتظار برای احداث واحدهای مسکونی تعاونی ۲۷ مسکن مهر قروه ، خبرها حکایت از پایان این انتظار در تابستان سال جاری دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، حدود 8 سال از روزهایی که مردم و بخصوص کارمندان جهاد کشاورزی قروه برای احداث مسکن مهر تعاونی 27 ثبت نام می کردند می گذرد اما تاکنون هیچ یک نتوانسته اند در منازل خود ساکن شوند و تغییرات مدیریتی هیئت رئیسه و نیز جابجایی پیمانکاران مانع از صاحب خانه شدن سرمایه گذاران شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی, کردتودی,

سرمایه ای که شاید اگر در آن روزها صرف خرید یک قطعه زمین نیز می شد خیلی زودتر به سوددهی می رسید و حتی سودی چند برابری نیز برای صاحبان ان داشت.

,

متاسفانه این در حالی است که طی سال های گذشته شاهد جدیت دولت در راه اندازی این طرح نیز نبوده ایم و رفت و آمد مالکان واحدهای مسکونی به فرمانداری قروه هم طی سال های گذشته نتیجه چندانی در بر نداشته است.

,

بی توجهی دولتمردان به پروزه عظیم مسکن مهر نه تنها در قروه بلکه در دیگر شهرهای کشور نیز مانع از ایجاد روندی رو به رشد در این مجموعه ها شد که بسیاری را از مستاجری نجات دادند؛ کاری که در دولت تدبیر و امید نه تنها دیده نشد بلکه روز به روز بر آمار مستاجران و مشقت زندگی انان افزود.

,

اما هم اکنون و با گذشت سال ها از زمان اجرای طرح مسکن مهر تعاونی 27 ، هیئت رئیسه جدید با شروع مجدد کار از احداث این واحدها به صورت کامل در آینده نزدیک خبر می دهد که در همین رابطه با رئیس هیئت مدیره گفتگویی داشته ایم.

,

حسن زرین در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه مشکلات پیش روی احداث تعاونی 27 مسکن مهر کنار رفته است اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که در تغییرات هیئت رئیسه و تغیرات پیمانکار و گران شدن مصالح برای احداث این واحدهای مسکونی وجود داشت متاسفانه بهره برداری از این واحدها با تاخیر روبرو شد .

,

وی ادامه داد: هم اکنون با همکاری ادارات مرتبط و با پیگیری های به عمل امده مشکلات موجود نیز برطرف شده است و انتظار می رود که به زودی و تا پایان تابستان سال جاری ، این واحدهای مسکونی آماده تحویل باشند.

,

سخن پایانی :

,

وقتی صحبت از مسکن مهر می شود شاید ناخودآگاه مسکن اجتماعی را هم به یاد بیاوریم ، پروزه ای که قرار بود دولت تدبیر و امید ان را کلید بزند و مستاجران را صاحب خانه کند.

,

چیزی که بیشتر به یک شوخی شبیه بود تا واقعیت...

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه