اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان خبر داد:

مصدومیت 13 نفر در دو حادثه در محورهای مواصلاتی قوچان

مصدومیت 13 نفر در دو حادثه در محورهای مواصلاتی قوچان
رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: در تصادف زنجیره ای شب گذشته در محور قوچان مشهد 10 نفر و در حادثه برخورد تریلی با پژو 405 در محور قوچان فاروج 3 نفر مصدوم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، سعید فکوری، رئیس جمعیت هلال احمر قوچان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح دو حادثه  اخیر جاده ای در محوهای مواصلاتی این شهرستان اظهار داشت:  یکشنبه شب و در برخورد زنجیره ای بیش از شش خودرو با یکدیگر در محور قوچان چناران 10 نفر صمدوم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه این حادثه در سعت 20:40 دقیقه شب گذشته رخ داد، افزود: عوامل پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید کلاهدوز به عنوان تیم پشتیبان اورژانس ۱۱۵ با خودرو آمبولانس به حادثه اعزام شدند که پس از انجام اقدامات درمانی اولیه با همکاری عوامل اورژانس، ۵ مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس و ۵ مصدوم دیگر توسط عوامل هلال احمر به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان جهت  انجام اقدامات درمانی منتقل شدند.

,

وی با اشاره به برخورد یک دستگاه پژو 405 با تریلی نیز ادامه داد: این حادثه ساعت ۱۶:۴۰ در کیلومتر 15 محور فاروج به قوچان کیلومتراتفاق افتاد و باعث مصدومیت ۳ سرنشین خودرو پژو ۴۰۵ شد.

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان در پایان گفت: عوامل پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید بابا محمد رستمی با خودرو آمبولانس به حادثه اعزام شدند که پس از انجام اقدامات درمانی اولیه با همکاری عوامل اورژانس ۲ مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس و یک مصدوم توسط عوامل هلال احمر به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان جهت مداوای بیشتر انتقال داده شدند.

,
,
, .,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه