اخبار داغ

معاون یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان:

150 هکتار از اراضی ملی زنجان طعمه حریق شد

150 هکتار از اراضی ملی زنجان طعمه حریق شد
معاون یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به میزان آتش‎سوزی‎ها در استان زنجان گفت: امسال 150 هکتار از اراضی ملی زنجان طعمه حریق شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس لطفی، در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تعداد وقوع آتش‎سوزی‌ها در استان زنجان اظهار کرد: تا به امروز 15 مورد آتش سوزی در مراتع استان زنجان اتفاق افتاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

معاون یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در چند روز گذشته یک مورد آتش‎سوزی در منطقه نهم گزارش شد که با بررسی صحنه توسط کارشناسان مشخص شد که علت آتش سوزی عمدی بوده است افزود: با بررسی‌های اولیه عامل ایجاد آتش سوزی نیز توسط نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شده و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

,

بیشتر بخوانید:

, بیشتر بخوانید:, بیشتر بخوانید:,

آتش سوزی گندمزارهای زنجان با تلاش آتش‌نشانان مهار شد+ عکس

, آتش سوزی گندمزارهای زنجان با تلاش آتش‌نشانان مهار شد+ عکس, آتش سوزی گندمزارهای زنجان با تلاش آتش‌نشانان مهار شد+ عکس,

وی در مورد کمبود نیروی انسانی منابع طبیعی در حفظ و حراست از اراضی ملی افزود: همه ساله این مشکل را داریم و امسال نیز با این مشکل مواجه هستیم.

,

لطفی در خصوص وضعیت امکانات مقابله با آتش سوزی‌ها در زنجان افزود: بخشی از امکانات مورد نیاز نیروهای امسال خریداری شد.

,

عامل بیش از 90 درصد آتش‎سوزی‎ها انسانی است

, عامل بیش از 90 درصد آتش‎سوزی‎ها انسانی است, عامل بیش از 90 درصد آتش‎سوزی‎ها انسانی است,

وی با اشاره به همکاری ارگان‌های مختلف در عملیات‌های اطفای حریق بیان کرد: در آتش سوزی‌های امسال ارگان‎های مختلف اعم از هلال احمر، نیروی انتظامی، بسیج و فرمانداریها پای کار بودند و در اطفای حریق همکاری بسیار خوبی داشتند.

,

لطفی با بیان اینکه در اثر آتش‎سوزی‌های امسال در حدود 150 هکتار از اراضی ملی استان طعمه حریق شد افزود: عامل بیش از 90 درصد آتش‎سوزی‎ها انسانی است.

,

کشف 10 محموله قاچاق چوب در زنجان

, کشف 10 محموله قاچاق چوب در زنجان, کشف 10 محموله قاچاق چوب در زنجان,

معاون یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در خصوص قاچاق چوب و مقابله یگان حفاظت منابع طبیعی عنوان کرد: بیشترین قاچاق چوب در شهرستان طارم اتفاق می‌افتد که نیروهای یگان حفاظت نیز در این شهرستان در این حوزه فعال شدند و با عاملان برخورد خواهد شد.

,

وی عنوان کرد: در این شهرستان درختان گرود و چنار قاچاق بوده که قاچاقیان این درختان را از شهرستان طارم به سمت استان قم جهت مبل سازی حمل می‌کنند.

,

لطفی با اشاره به اینکه امسال در حدود 10 مورد محموله قاچاق چوب در سطح استان زنجان کشف شده است افزود: در مجموع حدود 30 تن چوب قاچاق توقیف شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه