اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی بروجرد:

50 دانشجوی جهادگر به مناطق سیل‌زده پلدختر اعزام شدند

50 دانشجوی جهادگر به مناطق سیل‌زده پلدختر اعزام شدند
مسئول بسیج دانشجویی بروجرد گفت: 50 دانشجوی بروجردی به اردوی جهادی در مناطق سیل‌زده پلدختر اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهزاد ساطعی در گفت‌وگو با سفیر افلاک، با اشاره به اردوی جهادی دانشجویان اظهار داشت: یکی از برنامه‌های بسیج دانشجویی اعزام دانشجویان به مناطق محروم باهدف محرومیت‌زدایی است که امسال با توجه به سیل و مناطقی که نیاز به جهادگر داشتند، دانشجویان بروجردی به مناطق سیل‌زده پل‌دختر اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی از حضور 50 دانشجوی بروجردی در این اردوی جهادی خبر داد و افزود: در این اردوی جهادی 22 نفر دانشجوی بسیجی خانم و 28 نفر از برادران دانشجوی بسیجی حضور دارند که در دو بخش سازندگی و فرهنگی تربیتی خدمات موردنیاز را به مردم این مناطق ارائه می‌دهند.

,

 

,

مسئول بسیج دانشجویی بروجرد با اشاره به اینکه جهادگران بروجردی در قالب اردوی جهادی اولین گروه اعزامی از دانشگاه‌های استان هستند که در دوره تابستان در منطقه سیل‌زده حضور یافته‌اند تصریح کرد: نیروهای جهادگر بروجردی در بخش معمولان و سه روستای تابعه این بخش حضور یافته و به زوی نیز کاروان سلامت و درمان با ارائه خدمات درمانی، دارویی و دندانپزشکی در این مناطق حضور یافته و خدمات موردنیاز را به مردم این مناطق ارائه خواهند داد.

,

 

,

وی عنوان کرد: براثر سیل امسال روستای چم کمبود کاملاً از بین رفته بود که مجدد جانمایی روستا صورت گرفت و قرار است در این روستا 18 منزل مسکونی ساخته شود که جهادگران بروجردی طی این روزها اقدامات لازم را در بحث سازندگی انجام می‌دهند.

,

 

,

ساطعی با اشاره به اقدامات فرهنگی و تربیتی در اردوهای جهادی گفت: در این بخش بانوان دانشجو برنامه‌های مختلفی را انجام می‌دهند و کلاس‌هایی ازجمله سبک زندگی اسلامی، برگزاری کلاس‌های مختلف، جشنواره غذا و کلاس‌های مشاوره را برگزار می‌کنند.

,

 

,

وی بیان کرد: در این اردوی جهادی دانشجویان از همه دانشگاه‌ها و مراکز علمی بروجرد حضور دارند و استقبال دانشجویان برای حضور در اردوهای جهادی باهدف محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به افراد در مناطق محروم بسیار چشمگیر است.

,

 

,

مسئول بسیج دانشجویی بروجرد خودسازی، تهذیب نفس و محرومیت‌زدایی را از اهداف اردوهای برشمرد و گفت: اردوهای جهادی در چهار بخش عمرانی، فرهنگی تربیتی با حضور مربیان تربیتی، مشاوران و روانشناسان بسیجی، پایش سلامت و کاروان درمان و سلامت باهمت دانشگاه آزاد و با حضور پزشکان متعدد متخصص در حوزه‌های مختلف و تجهیزات کامل درمان خدمات لازم را در مناطق مورد هدف ارائه می‌دهند.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: همچنین علاوه بر خدمات‌رسانی در مناطق سیل‌زده، تلاش داریم تا در شهریورماه نیز یک دوره دیگر اردوی جهادی در دو منطقه محروم شهرستان بروجرد برگزار شود و اقدامات و خدمات موردنیاز در این مناطق صورت گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه