اخبار داغ

فرایند نسخه نویسی الکترونیک خبر داد

سلماس؛ دومین شهر آغازگر حذف دفترچه بیمه کاغذی در آذربایجان غربی

سلماس؛ دومین شهر آغازگر حذف دفترچه بیمه کاغذی در آذربایجان غربی
فرایند نسخه نویسی الکترونیک در سلماس نیز به عنوان دومین شهر استان آذربایجان غربی پس از نقده آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اروم نیوز، مراسم آغاز فرایند نسخه نویسی الکترونیک در شهرستان سلماس با حضور دکتر نانبخش مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان غربی و دکتر جباری رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

در این مراسم که با دعوت بیمه سلامت سلماس از کلیه پزشکان و موسسات تشخیصی درمانی خصوصی این شهرستان ترتیب یافته بود، آموزش فرایند نسخه نویسی الکترونیک به حاضران آغاز شد و دعوت شدگان با فرایند کاری این سامانه الکترونیکی آشنا شدند.

,

ظفری رئیس نظام پزشکی سلماس نیز در این مراسم بیان کرد: براساس هماهنگی های به عمل آمده با مخابرات شهرستان زیر ساخت های لازم برای برقراری یک ارتباط سریع و مطمئن اینترنتی با اداره کل بیمه سلامت استان فراهم شده و حاضرین می توانند با اعلام شماره تلفن ثابت مورد نظر خود به نماینده مخابرات که در جلسه حاضر است برای استقرار این امکانات در مطب خویش اقدام کنند.

,

وی ادامه داد: طبق هماهنگی های به عمل آمده در صورت ثبت نام جهت رفاه حال پزشکان و موسسات،  همکاران مخابرات شهرستان حضورا جهت انجام تمامی مراحل اداری و فنی به مطبها مراجعه خواهند کرد .

,

در این جلسه روسای ادارات نظارت و ارزشیابی و رسیدگی به اسناد پزشکی اداره کل بیمه سلامت نسبت به آموزش شیوه کاربری این سامانه برای مدعوین آماده کردند و حاضران سوالات خود را در این زمینه مطرح و پاسخهای لازم را دریافت کردند .

,

براساس هدف گذاری انجام شده تا پایان شهریور در نظر است مطب ها و موسسات خصوصی این شهرستان بتوانند کاملا با این شیوه تجویز نسخ آشنا شده و مراحل درمانی مراجعان را به این طریق انجام دهند.

,

اداره کل بیمه سلامت  آذربایجان غربی در نظر دارد در فاز بعدی اجرایی این طرح نسخه نویسی الکترونیک و حذف دفترچه کاغذی را در شهرستان ماکو به عنوان سومین شهر استان اجرائی کند.

,

شهرستان سلماس بیش از ۱۳۱ هزار نفر بیمه شده دارد و سالانه بیش از ۵۴ هزار جلد دفترچه برای این بیمه شدگان به علت اتمام نسخ یا اعتبار تجدید چاپ گردیده و برای متقاضیان جدیدصادر میگردد .

,

اداره کل بیمه سلامت آذربایجان غربی بیش از ۲ میلیون نفر در این استان بیمه شده دارد که تحت پوشش پنج صندوق این سازمان (۱٫صندوق کارکنان دولت ۲٫صندوق روستاییان و عشایر و ساکنین شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر ۳٫صندوق سایر اقشار ۴٫صندوق بیمه سلامت همگانی  ۵٫صندوق بیمه سلامت ایرانیان) هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه