اخبار داغ

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی:

امسال ۹۷۰ واحد مسکن مددجویی بهزیستی احداث می شود

امسال ۹۷۰ واحد مسکن مددجویی بهزیستی احداث می شود
مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از احداث ۹۷۰ واحد مسکن مددجویی در سالجاری خبر داد و گفت: این تعداد واحد مسکن مددجویی با همکاری سپاه شهدای استان و در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت احداث می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، سعید فریور صبح امروز در نشست خبری بمناسبت هفته بهزیستی، ضمن گرامیداشت این هفته و تبریک ولادت حضرت امام رضا(ع)، «به زیستن در گام دوم، شفافیت، توانمندسازی و ارتقای سلامت اجتماعی» را شعار هفته بهزیستی عنوان کرد و اظهار داشت: به مناسبت هفته بهزیستی برنامه های مختلفی از جمله افتتاح ۱۱۶ واحد مسکن مددجویی و کلنگ زنی ۹۷۰ واحد مسکن مدجویی در مناطق محروم اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، ضمن تشریح برنامه های این هفته به وضعیت جامعه هدف بهزیستی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۸۰ هزار و ۱۵۶ خانوار مددجویی با جمعیتی بالغ بر ۳۴۸ هزار و ۲۱۵ نفر تحت پوشش بهزیستی هستند.

,

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی، تعداد مستمری بگیران بهزیستی استان را ۳۹ هزار و ۷۱۶ خانوار برشمرد و افزود: از این تعداد، ۵ هزار و ۴۱۴ خانوار در حوزه اجتماعی و ۱۱ هزار و ۷۲۶ خانوار نیز متعلق به حوزه توانبخشی هستند.

,

فریور، تعداد مستمری بگیران بهزیستی استان از محل هدفمندی یارانه ها را ۲۳ هزار و ۵۴۲ خانوار عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۵۵۶ خانوار نیز پشت نوبت مستمری بگیری هستند.

,

وی، تعداد مراکز تحت پوشش بهزیستی استان را یک هزار و ۴۰۷ مرکز دانست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه