اخبار داغ

آقای تک رقمی؛ نخبه بیرجندی 7 رتبه تک رقمی کنکور کارشناسی‌ارشد را به دست آورد

آقای تک رقمی؛ نخبه بیرجندی 7 رتبه تک رقمی کنکور کارشناسی‌ارشد را به دست آورد
رتبه اول کارشناسی کارشناسی‌ارشد حقوق گفت: 7 رتبه تک رقمی در کنکو ارشد کسب کردم و برای این موفقیت فضای مجازی را ترک کردم و شش ماه به طور مداوم درس خواندم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاظم محمدی‌درح رتبه اول کنکور کارشناسی‌ارشد رشته حقوق در گفت‌وگو با خاورستان، با بیان این‌که متولد سال 76 در منطقه درح خراسان‌جنوبی است، تصریح‌کرد: در سال 94 در کنکور سراسری موفق به کسب رتبه هشتم منطقه دو شدم و در رشته علوم قضایی به تحصیل پرداختم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی اظهارکرد: در آزمون کارشناسی ارشد رشته حقوق سال جاری در پنج گرایش حقوق تجارت بین‌الملل، بین‌الملل، تجاری اقتصادی بین‌المللی، نفت و گاز و شرکت‌های تجاری رتبه یک و در دو گرایش مالکیت فردی و تجارت الکترونیک نیز رتبه دوم را کسب کردم.
,
 
,
این جوان نخبه بیان‌کرد: در وهله اول دلیل موفقیت خود را توکل برخدا و توسل به اهل بیت علیهم السلام می‌دانم چرا که لحظه‌هایی بود که واقعا خسته می‌شدم و انرژی برای ادامه کار نداشتم و این توکل بر خداوند است که به انسان توفیق می‌دهد که مسیر را ادامه دهد.
,
 
,
محمدی گفت: حمایت خانواده‌ام به خصوص مادرم و فراهم کردن شرایط و فضای مناسب در خانه در موفقیت من تأثیر به سزایی داشته است.
,
 
,
وی ادامه داد: همچنین مشاوره و برنامه‌ریزی دقیق و کمک برادر و دوستم نیز از عوامل موفقیت من بوده است.
,
 
,
شش ماه به طور مستمر درس خواندم
, شش ماه به طور مستمر درس خواندم, شش ماه به طور مستمر درس خواندم,
 
,
جوان نخبه بیرجندی با بیان این‌که حدودا شش ماه به طور مستمر و یک سال نیز به طور پراکنده درس می‌خواندم، متذکر شد: در شش ماهی که به طور مستمر درس می‌خواندم در چهار ماه اول 6 تا 8 ساعت و دو ماه آخر 10 تا 11 ساعت مطالعه داشتم.
,
 
,
ادامه تحصیل در دانشگاه شهید بهشتی در رشته تجارت بین الملل را انتخاب کرده‌ام
, ادامه تحصیل در دانشگاه شهید بهشتی در رشته تجارت بین الملل را انتخاب کرده‌ام, ادامه تحصیل در دانشگاه شهید بهشتی در رشته تجارت بین الملل را انتخاب کرده‌ام,
 
,
محمدی خاطرنشان‌کرد: تحصیل در دانشگاه شهید بهشتی در رشته حقوق تجارت بین‌الملل و در کنار آن به تقویت مهارت زبان انگلیسی و زبان‌های دیگر را برای ادامه مسیر کنونی و مقطع دکترا را برای آینده خود انتخاب کرده‌ام.
,
 
,
وی با بیان این‌که وقتی یک جوان در کنکور رتبه ممتاز به دست می‌آورد عضو بنباد نخبگان می‌شود، عنوان‌کرد: از نخبگان حمایت مالی مطلوبی نمی‌شود هر چند دانشجو بیشتر از حمایت مالی نیاز به فهمیدن مسیر صحیح است و شاید افرادی باشند که برای کنکور حتی روزی 15 ساعت درس می‌خوانند اما چون تلاش آن‌ها در مسیر و برنامه صحیح نیست به نتیجه مورد نظر نمی‌رسند.
,
 
,
مسئولان مسیر و برنامه صحیح را به جوانان نشان دهند
, مسئولان مسیر و برنامه صحیح را به جوانان نشان دهند, مسئولان مسیر و برنامه صحیح را به جوانان نشان دهند,
 
,
رتبه اول کنکور کارشناسی‌ارشد حقوق ادامه داد: بایستی مسئولان مسیر و برنامه صحیح را به جوانان نشان دهند و آن‌ها را راهنمایی کنند تا با تلاشی که می‌کنند به نتیجه مطلوب برسند.
,
 
,
جوانان برای موفقیت فضای مجازی را ترک کنند
, جوانان برای موفقیت فضای مجازی را ترک کنند, جوانان برای موفقیت فضای مجازی را ترک کنند,
 
,
محمدی با بیان این‌که من یک سال به طور کامل فضای مجازی را کنار گذاشته بودم، گفت: به کنکوری‌ها توصیه می‌کنم اگر می‌خواهند موفق باشند، فضای مجازی را کنار بگذارند چرا که وقت زیادی از انسان را می‌گیرد و قبولی و موفقیت بدون هزینه و تلاش امکان ندارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه