اخبار داغ

گلایه اهالی معصومیه از نبود مسیری برای ورود خودروها به خیابان شهید شهاب

گلایه اهالی معصومیه از نبود مسیری برای ورود خودروها به خیابان شهید شهاب
اهالی محله معصومیه بیرجند از نبود ورودی برای خیابان شهید شهاب و عبور مردم از مسیر خاکی برای رسیدن به این خیابان گلایه کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، تعدادی از اهالی محله معصومیه بیرجند گلایه‌ای مبنی بر وجود زمین خاکی در ورودی خیابان شهید شهاب در محله معصومیه بیرجند وجود دارد که این سبب گلایه مردم اهالی این منطقه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
یکی از اهالی این منطقه در گفت وگو با خاورستان، اظهارکرد: نبش میدان صنعت و معدن و ورودی خیابان شهید شهاب، اراضی وجود دارد که این اراضی متعلق به سپاه وهلال احمر و بلااستفاده است و به علت بسته بودن مسیر بلوار همه خودروها ترجیح می دهند از این اراضی برای رفت و آمد استفاده کنند.
, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: گرد و خاک ناشی از رفت و آمد خودروها سبب گلایه مردم شده چراکه یک نفر از اهالی این منطقه به‌خاطر این موضوع دچار آسم شده است.
,
 
,
این شهروند خاطرنشان‌کرد: برای حل این مشکل به شهرداری مراجعه کردیم که خوشبختانه شهرداری چاله‌هایی را حفر کرده و می‌خواهد با جدول‌گذاری مسیر پیاده رو را مشخص کند.
,
 
,
وی تصریح‌کرد: هر چند این اقدام شهرداری جلوی رفت و آمد خودروها را از مسیر خاکی ورودی خیابان شهید شهاب گرفته است اما مشکل اصلی که همان رفت و آمد خودورها است حل نشده است.
,
 
,
وی یادآورشد: در گذشته ورودی خیابان شهید شهاب دارای بریدگی بود که مسیر رفت وآمد مردم باز بود اما پس از بسته‌شدن این بریدگی خودورها مجبورند میدان ابن حسام را برای رفتن به خیابان های محله معصومیه دور بزنند که با این حال خاکی بالای تالار کیان را برای رفت و آمد به دلیل کمتر بودن مسافت انتخاب می کنند.و
,
 
,
این شهروند گفت: مردم این منطقه برای حل شدن این موضوع پیشنهاداتی مبنی بر اینکه بریدگی ورودی تالار کیان را بسته و به جای آن از ورودی خیابان شهید شهاب میدان زده شود.
,
 
,
وی اضافه کرد: برای جلوگیری از ترافیک، چه خوب است چراغ قرمز در ورودی این خیابان گذاشته شود تا شاهد ترافیک و خطر نباشم؛ این موضوع را رئیس راهنمایی ورانندگی بیرجند مطرح کردیم و قرار بود برای بررسی این موضوع عصر 17 تیرماه از راهنمایی ورانندگی این منطقه را مورد ارزیابی قرار دهند که پس از گذشت یک هفته هنوزاقدامی در این راستا انجام نشده است.
,
 
,
وی گفت: تعریف مکانی برای پارک تریلی از دیگرخواسته مردم این مطنقه است چراکه سرو صدای این خودروها آرامش را از مردم این مطنقه گرفته است.
,
 
,
این شهروند بیان‌کرد: از ورودی تالار کیان قسمت خاکی است که اکنون مسیر رفت و آمد خودروها است و از شهداری درخواست آسفالت شدن این مسیر را داشته ایم که شهرداری گفته است آسفالت این مسیر هزینه بر است.
,
 
,
علی عدل، معاون امور عمرانی، ترافیک و حمل و نقل شهرداری بیرجند در گفت وگو با خاورستان، اظهارکرد: زمین در حاشیه خیابان شهید شهاب وجود دارد که این اراضی مربوط به سپاه و هلال احمر است و به دلیل اینکه تعیین تکلیف نشده است خودروها در آن پارک می کنند.
, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: طی برنامه‌ریزی‌هایی که از سوی شهرداری صورت گرفته اجرای جدول و پیاده‌رو در حال انجام است.
,
 
,
معاون امور عمرانی، ترافیک و حمل و نقل شهرداری بیرجند گفت: مسیر رفت و آمد بالای تالار کیان به اراضی سپاه وارد می شود آن اراضی تعیین تکلیف نشده و راه های ورود و خروج زیاد دارد تا این اراضی دیوار کشی و تعیین تکلیف نشود ورود و خروج ادامه دارد.
,
 
,
عدل در خصوص آسفالت کوچه بالای تالار کیان، گفت: تا زمانی که ساخت وسازی در این زمین صورت نگیرو محدوده کوچه مشخص نشود نمی توان آسفالت کرد و از طرفی قرار است این کوچه مسدود شود اما مردم به نحوه های مختلف مسیر را باز می‌کنند.
,
 
,
وی تاکید کرد: برای حل مشکل بهترین کار این است تا اراضی زودتر تعیین تکلیف شود.
,
 
,
طبق این گزارش نیاز است تا راهنمایی و رانندگی فکری برای رفت و آمد مردم و ورود به خیابان شهید شهاب داشته باشند تا مردم ای منطقه مجبور نشوند مسیر طولانی را برای رفتن به خیابان طی کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه