اخبار داغ

مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی:

سامانه طلاق در خراسان جنوبی راه اندازی می شود

سامانه طلاق در خراسان جنوبی راه اندازی می شود
مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی گفت: مهمترین دغدغه ما در سال جاری راه‌اندازی سامانه طلاق با همکاری دادگستری خراسان‌جنوبی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علی عرب‌نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی پیش از ظهر امروز در نشست استانی تبیین طرح جامع توسعه فرهنگ اجتماعی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اورژانس اجتماعی با هدف افزایش ضریب نفوذ خدمات به مردم راه‌اندازی شده و در راستای کاهش مشکلات اجتماعی در خدمت مردم خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: امروز افتتاح اولین مرکز هدایتی دختران و اولین مرکز حمایت از زنان بی سرپرست در مرکز استان را شاهد بودیم.
,
 
,
مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی بیان کرد: مهمترین دغدغه ما در سال جاری راه‌اندازی سامانه طلاق با همکاری دادگستری استان است.
,
 
,
عرب‌نژاد با بیان اینکه طی سال گذشته رشد چشمگیری در بحث توانند سازی زنان روستایی را تا 27 درصد داشتیم، گفت: در سال گذشته خدمات اورژانس اجتماعی استان در بسیاری از زمینه‌ها از جمله حمایت از فرزندان بی سرپرست تا 19 درصد افزایش داشته که نتیجه زحمات جمعی همکاران بوده است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز باید این خدمات افزایش داشته باشد و در این راستا برنامه‌های زیادی با همکاری ائمه جماعات مساجد در دستور کار است.
,
 
,
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: طی سال گذشته 7 هزار و 27 نفر با اورژانس اجتماعی تماس گرفته اند که نسب به سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.
,
 
,
عرب نژاد عنوان کرد: تعداد خدمت‌گیرندگان از اورژانس اجتماعی در سال 96 حدود 30 هزار و 964 نفر بودند که در سال گذشته تعداد خدمات گیرندگان به بیش از 88 هزار و 570 نفر رسیده که 70 درصد افزایش داشته است.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه