اخبار داغ

بسته خبری پلیس خراسان جنوبی؛

هر 2 ساعت یک تصادف/ کشف 220 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس خراسان جنوبی و کرمان

هر 2 ساعت یک تصادف/ کشف 220 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس خراسان جنوبی و کرمان
رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: با روند رو به رشد تصادفات در راه‌های استان، هر دو ساعت یک تصادف و در نتیجه آن به طور متوسط یک کشته یا مجروح داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از خاورستان، مهمترین خبرهای امروز پلیس خراسان‌جنوبی به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
علیرضا رضایی رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: با روند رو به رشد تصادفات در راه‌های استان، هر دو ساعت یک تصادف و در نتیجه آن به طور متوسط یک کشته یا مجروح داریم.
,
 
,
 
,
کشف 51 کیلوگرم تریاک در شهرستان درمیان
,
 سرهنگ حسن دشتستانی فرمانده انتظامی درمیان، اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان درمیان با دریافت اطلاعاتی مبنی بر دپوی مواد مخدر در نزدیکی مرز، موضوع را پیگیری کردند.
,
 
,
 وی افزود: مأموران با همکاری هنگ مرزی گزیک پس از 3 روز جستجو در حوالی مرز افغانستان، محل دپوی مواد مخدر را شناسایی و در بازرسی از محل 51 کیلو تریاک کشف کردند.
,
 
,
دشتستانی تصریح کرد: پیگیری پلیس برای دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر ادامه دارد.
,
 
,
کشف 220 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس خراسان جنوبی و کرمان 
,
صبح امروز در عملیات مشترک پلیس خراسان جنوبی و استان کرمان 220 کیلو تریاک در بازرسی از یک سواری زانتیا در محور سیرچ- شهداد استان کرمان کشف شد.
,
 
,
سردار"مجید شجاع" فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: صبح امروز مأموران پلیس خراسان جنوبی خبری دریافت کردند که قاچاقچیان مواد مخدر در حال انتقال مواد مخدر به شهرهای مرکزی کشور هستند که بلافاصله موضوع پیگیری و تعقیب و دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار پلیس قرار گرفت.
,
 
,
وی ادامه داد: ردگیری اطلاعاتی و عملیاتی مأموران مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی حاکی از این بود که حاملان مواد مخدر با یک دستگاه خودروی پرسرعت از خراسان جنوبی و شهرستان "نهبندان" عبور کرده و به طرف شهرستان"شهداد" استان کرمان در حرکت هستند که با هماهنگی مقام قضائی 2 تیم ویژه مبارزه با مواد مخدر استان کرمان جهت توقیف خودرو به محور"سیرچ به شهداد" اعزام شدند.
,
 
,
 شجاع افزود: مأموران انتظامی استان کرمان خوردوی زانتیا حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از خودرو 220 کیلو تریاک کشف و یک متهم دستگیر کردند.
,
 
,
ناوگان خودرویی پلیس راه خراسان جنوبی به خودروهای نامحسوس تجهیز شد
,
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از تجهیز ناوگان خودرویی پلیس راه خراسان جنوبی به 3 دستگاه خودروی نامحسوس خبر داد.
,
 
,
سرهنگ علیرضا رضائی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به افزایش تصادفات در محورهای خراسان جنونبی و گستردگی حوزه راه های استان 3 دستگاه خودروی پر سرعت به ناوگان خودرویی پلیس راه استان اختصاص داده شد.
,
 
,
وی افزود: این خودروها قرار است تخلفات رانندگان را به صورت نامحسوس در جاده های استان خراسان جنوبی کنترل کنند که یک خودرو به پلیس راه شهرستان قاین، یک خودرو به پلس راه شهرستان طبس و یک خودرو نیز در اختیار قرارگاه پلیس راه استان قرار گرفته است.
,
 
,
 رضائی تصریح کرد: رانندگان و سرنشینان این خودرو آموزش های لازم را برای مأموریت های ابلاغی فرا گرفته اند و البسه آنان به دوربین ثبت وقایع تجهیز شده است.
,
 
,
وی از رانندگان درخواست کرد با توجه به افزایش 51 درصدی تصادفات جاده ای استان، با احتیاط برانند و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و با توجه به کویری بودن محورهای خراسان جنوبی حداقل پس از هر 2 ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت کنند.
,
 
,
کشف 23 تن گندم قاچاق در شهرستان قاین
,
جانشین انتظامی شهرستان"قاین" از کشف 23 گندم فاقد مجوز حمل به ارزش 589 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
,
 
,
 سرهنگ جواد بلوکیان جانشین انتظامی قاین در تشریح این خبر گفت: در راستای طرح تشدید مبارزه با احتکار و جلوگیری از خروج کالای اساسی و توقیف خودروهای حامل بار قاچاق، مأموران پلیس آگاهی شهرستان"قاین" به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و خودرو را جهت بازرسی متوقف کردند.
,
 
,
وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو 23 تن گندم فاقد مدارک گمرکی و بارنامه که قاچاقچیان قصد خروج آن از کشور را داشتند؛ کشف کردند.
,
 
,
جانشین انتظامی قاین تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را 589 میلیون ریال برآورد کردند که در این رابطه ضمن توقیف یک دستگاه تریلی یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.
,
 
,
 بلوکیان خاطرنشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور، زمینه ساز جرایم دیگری نیز در سطح جامعه می شود که بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله ای در این حوزه همواره یکی از اولویت های کاری مهم پلیس به شمار می رود.
,
 
,
154 کیلو تریاک در نهبندان کشف شد
,
جانشین فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف 154 کیلو تریاک در بازرسی از سواری پژو 405 در شهرستان"نهبندان" خبر داد.
,
 
,
سرهنگ سعید دادگر جانشین فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: ظهر روز گذشته مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان با دریافت اطلاعاتی مبنی بر این که قاچاقچیان قصد دارند محموله مواد مخدر را از مرزهای شرقی به شهرهای مرکزی کشور منتقل کنند، موضوع را پیگیری کردند.
,
 
,
جانشین انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی شهرستان نهبندان به یک خودروی پژو 405 که با سرعت بالا در حرکت بود مشکوک شدند و خودرو را تحت نظر قرار دادند.
,
 
,
 دادگر افزود: مأموران با استفاده از علائم هشدار دهنده به راننده خودر دستور ایست دادند که راننده خودرو با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزود و متواری شد.
,
 
,
وی ادامه داد: مأموران با اقدامات پلیسی خودرو را متوقف و بازرسی کردند که در بازرسی از خودرو 154 کیلو تریاک کشف و 2 متهم دستگیر شدند.
,
 
,
 دادگر تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده و دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه