اخبار داغ

با مشارکت سپاه و بهزیستی صورت گرفت؛

آغاز ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن مددجویی در آذربایجان غربی/ ضرورت ورود جدی رسانه‌ها در حوزه مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی

آغاز ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن مددجویی در آذربایجان غربی/ ضرورت ورود جدی رسانه‌ها در حوزه مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی
صبح امروز مراحل ساخت یک هزار واحد مسکن مددجویی با مشارکت سپاه و بهزیستی در آذربایجان‌غربی آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، صبح امروز مراحل ساخت یک هزار واحد مسکن مددجویی ویژه جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی در سراسر آذربایجان‌غربی آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

مراسم کلنگ‌زنی نمادین یک باب از این واحدهای مددجویی با حضور فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، مدیرکل بهزیستی استان، جمعی از فرماندهان و مسئولان سپاه و نیز معاون مردمیاری قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در روستای آیدنلو برگزار شد.

,

در این مراسم، سردار «حبیب شهسواری» در سخنانی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه میان سپاه و بهزیستی در راستای ساخت واحدهای مسکن مددجویی ویژه مددجویان بهزیستی، اظهار داشت: بر اساس قرارداد منعقده، یک هزار واحد مسکن مددجویی با کمک‌های مالی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و با فعالیت نیروهای سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در سراسر این استان ساخته می‌شود.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، با اشاره به مامویت اصلی سپاه در خصوص تامین و ارتقای امنیت پایدار در منطقه، گفت: ما در کنار این ماموریت، وظیفه محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری را نیز به مرحله اجرا درمی‌آوریم که ساخت مساکن مددجویی یکی از محورهای این ماموریت محسوب می‌شود.

,

وی، ادامه داد: ورود به عرصه محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری را وظیفه ذاتی نیروهای انقلابی می‌دانیم و بر همین اساس توافق‌نامه‌هایی با بهزیستی و کمیته امداد امضا کرده‌ایم.

,

سردار شهسواری، از تامین جهیزیه برای ۵۰۰ نوعروس نیازمند در سطح استان از محل اعتبارات قرارگاه حمزه(ع) نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: این اقدام نیز در راستای محرومیت‌زدایی انجام می‌شود.

,

وی، در ادامه ضمن درخواست از رسانه‌ها به منظور ورود به عرصه تبلیغ چنین اقدامات خیریه، خاطرنشان کرد: چنین اقداماتی باید در میان مردم بازخورد کافی داشته باشد و رسانه‌ها به عنوان حلسه ارتباطی میان مردم و مسئولان نقش اساسی و مهمی در این زمینه دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه