اخبار داغ

خیابان شهید نجات الهی (ویلا) از فردا یک طرفه می‌شود

خیابان شهید نجات الهی (ویلا) از فردا یک طرفه می‌شود
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه شش از اجرای طرح یکطرفه شدن خیابان شهید نجات الهی (ویلا) از فردا خبر داد و گفت: به همین منظور خیابان شهید نجات الهی از خیابان سمیه تا کریمخان همچون بخش جنوبی خیابان، یکطرفه می‌شود و خودرو‌ها از محور جنوب به شمال خیابان امکان تردد دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی مسگر نجاتی اظهار کرد: یک طرفه شدن خیابان شهید نجات اللهی (ویلا) در پی مطالعات فنی و کارشناسی و به منظور عریض شدن پیاده رو‌ها و با توجه به تعریف گذر صنایع دستی برای این معبر اجرایی می‌شود تا شهروندان امکان تردد راحت‌تر و بهره مندی بهتر از فضای گذر را داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی تصریح کرد: با توجه به عریض شدن پیاده رو‌ها از عرض سواره رو کاسته و به همین منظور تردد خودرو‌ها یک طرفه شده و مسیر‌های جایگزین تعریف می‌شوند.
,
 
,
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه شش تصریح کرد: خیابان حافظ و خیابان عضدی جنوبی به عنوان مسیر جایگزین تعریف شده تا بار ترافیکی ایجاد نشود.
,
 
,
نجاتی با بیان اینکه طول خیابان شهید نجات الهی ۱.۵ کیلومتر و عرض آن ۲۰ متر است، بیان کرد: یک طرفه شدن خیابان شهید نجات الهی از روز سه شنبه ۲۵ تیرماه صورت می‌گیرد.
,
 
,
به گفته وی؛ با توجه به سیاست‌های مدیریت شهری برای تبدیل تهران به شهری انسان محور اجرای چنین طرح‌هایی در دستور کار قرار دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه