اخبار داغ

پیگیری های چهارفصل جواب داد؛

تخریب ساختمان سرویس بهداشتی معلق پارک غدیر به دلایل ایمنی + تصاویر

تخریب ساختمان سرویس بهداشتی معلق پارک غدیر به دلایل ایمنی + تصاویر
تخریب پارک غدیر بر اثر طغیان رودخانه بشار در حالی رخ داده است که دیوار حائلی میان رودخانه بشار و این پارک ایجاد نشده بود و همین مساله باعث شد سیل اوایل بهار امسال بخش زیادی از این پارک را با خود ببرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس یکی از دلایلی که برای به سرانجام مطلوب نرسیدن پروژه های شهر یاسوج وجود دارد این است که این پروژه ها پیش از آن که به مرحله بهره برداری برسند، افتتاح می شوند و در واقع می توان گفت وضعیت امروز برخی از پروژه های شهر یاسوج نتیجه افتتاحیه های تعجیلی است که مسئولان مربوطه صرفا به دلیل این که نشان دهند کاری را انجام داده اند، افتتاح می کنند و دیگر به سراغ آن نمی روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, یکی از دلایلی که برای به سرانجام مطلوب نرسیدن پروژه های شهر یاسوج وجود دارد این است که این پروژه ها پیش از آن که به مرحله بهره برداری برسند، افتتاح می شوند و در واقع می توان گفت وضعیت امروز برخی از پروژه های شهر یاسوج نتیجه افتتاحیه های تعجیلی است که مسئولان مربوطه صرفا به دلیل این که نشان دهند کاری را انجام داده اند، افتتاح می کنند و دیگر به سراغ آن نمی روند.,

 

,

پس از بارش های اوایل بهار امسال در برخی نقاط ایران از جمله شهر یاسوج رودخانه بشار طغیان کرده و بخش زیادی از پارک غدیر را تخریب کرد.

,

 

,

این اتفاق در حالی رخ داده  که دیوار حائلی میان رودخانه بشار و این پارک ایجاد نشده بود و همین مساله باعث شد سیل بخش زیادی از این پارک را با خود ببرد و میراث ناپایدار شهردار سابق یاسوج را از بین برود.

,

 

,

یکی از نقاطی که در پارک بعد از سیل آسیب دید سرویس بهداشتی پارک بود که به دلیل نبود دیوار حائل زیر آن خالی شده و به صورت معلق در آمده بود که این موضوع باعث می شود تا جان افراد در خطر باشد و همین امر نیز باعث شد این پایگاه خبری در گزارشی به این موضوع بپردازد .

,

 

,

همین امر باعث شد تا مسئولین شهرداری دست به تخریب این میراث ناپایدار شهردار سابق را که با پول بیت المال و از جیب شهروندان یاسوجی یاخته شده بود به دلایل ایمنی تخریب کنند .

,

 

,

با تخریب این پل اولین چیری که مسئولان شهری باید خوب به آن دقت کنند بحث نصب دیوار حائل به در کنار رود خانه است تا در اینده از این نوع مشکلات جلوگیری کنند.

,

 

,

البته مسئولان شهری با ریخت سنگ های بزرگ در کنار رودخانه در تکاپوی همین امر نیز اهستند اما این کار کافی نیست و احتمال دوباره سیل را باید پیش بینی کنند و به فکر راه علاج دائمی برای آن باشند تا دیگر شاهد این چنین مشکلاتی در شهر زیبای یاسوج نباشیم.

,

 

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه