اخبار داغ

وزیر صنعت در تربت حیدریه:

رونق تولید راهبرد اساسی برای حل مشکلات کشور/ هرکجا صنعتی ایجاد می شود اولویت اشتغال با افراد همان منطقه است

رونق تولید راهبرد اساسی برای حل مشکلات کشور/ هرکجا صنعتی ایجاد می شود اولویت اشتغال با افراد همان منطقه است
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: باید باور داشته باشیم رونق تولید مشکلات کشور را حل می کند و آن موقع همه افراد با مسوولیت های متفاوت به وظیفه خود عمل خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت؛ رضا رحمانی عصر امروز در جمع صنعتگران، کارآفرینان و اصناف و بازاریان تربت حیدریه اظهار کرد: امروز یک انسجام و همدلی در بین مجموعه شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه را دیدم، بنظرم رمز موفقیت همین است و پیش شرط توفیق ما همین همدلی بوده که آثار آن را می بینیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی افزود: یکی از نتایج این است که میزان میانگین بیکاری در این شهرستان ها از میانگین بیکاری در کشور کمتر است.

,

رحمانی با اشاره به اینکه امسال، به گفته مقام معظم رهبری، سال رونق تولید است، بیان کرد: باید باور داشته باشیم رونق تولید مشکلات کشور را حل می کند و آن موقع همه افراد با مسوولیت های متفاوت به وظیفه خود عمل خواهند کرد و فرمایشات رهبری محقق می شود.

,

وی گفت: به جای اینکه انقباظی عمل کنیم باید تولید را رونق بدهیم لذا اگر نقدینگی را تبدیل به کالا و خدمات کنیم منجر به تورم و گرانی می شود.

,

وی به ضعف در زیر ساخت های اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: اقتصاد ما فقط متکی به منابع طبیعی است اما کشورهای اروپا به منابع انسانی و دانشی و علمی اتکا دارند، لذا باید به این سمت حرکت کنیم که از منابع انسانی و علمی و دانش بنیان در تولید ثروت و اشتغال پایدار استفاده کنیم.

,

وزیر صنعت با بیان اینکه از ورود کالاهای تولید داخل ممانعت می کنیم، افزود: امسال ۱۴۸ قلم به اقلام وارداتی ممنوع افزوده شده و هر جا بدانیم که در داخل تولید مناسب وجود دارد از ورود آن محصول ممانعت خواهبم کرد، لذا تقاضا داریم که چنین ظرفیت هایی به ما گزارش شود‌.

,

وی بیان کرد: هرکجا واحد تولیدی ایجاد می شود باید برای اشتغال خود از نیروی انسانی و تجهیزات و امکانات همان منطفه تامین شود یعنی اگر فولاد رخ در تربت حیدریه راه اندازی شود باید نیروی انسانی و امکانات و تجهیزات از روستاها و شهرهای اطراف این منطقه و نهایت خراسان تامین شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه