اخبار داغ

جوابیه یک شرکت داروسازی به خبر صبح زاگرس در خصوص یک داروی سرطان زا

جوابیه یک شرکت داروسازی به خبر صبح زاگرس در خصوص یک داروی سرطان زا
مدیر فروش شرکت " درسا دارو " گفت: محصولات تولیدی این شرکت مشکلی نداشته و مورد تایید وزرات بهداشت هستند و این دارویی که از بازار جمع شده است متعلق به شرکت دیگری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس هفته گذشته خبری به نقل از یک منبع رسمی مبنی بر سرطان زا بودن یک دارو در صبح زاگرس درج شد؛ عکس معرف این خبر که از همان سایت مرجع انتخاب شده بود متعلق به یک شرکت داروسازی به نام " درسا دارو "بود که به صورت اشتباه به عنوان عکس معرف خبر انتخاب شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ,

مدیر فروش این شرکت در گفتگو با صبح زاگرس گفت: محصولات تولیدی شرکت " درسا دارو " مشکلی نداشته و مورد تایید وزرات بهداشت هستند و این دارویی که از بازار جمع شده است متعلق به شرکت دیگری است.

, صبح زاگرس,

وی همچنین متنی را به عنوان جوابیه ارسال کرد که به شرح زیر است:

,

"بدینوسیله به اطلاع می رساند، تصویر مندرج در ذیل عبارت"این برند از قرص لوزارتان را مصرف نکنید"  مربوط به کارخانه ای که محصول آن به علت استفاده از ماده اولیه نامناسب از بازار جمع آوری شده، نیست و تصویر متعلق به داروی باکیفیت مورد تایید سازمان غذا و دارو، ساخت شرکت دانش بنیان درسا دارو است که از مواد اولیه استاندارد و با کیفیت تولید و پس از انجام آزمایشات دقیق کنترل کیفی، از طریق شرکت های توزیع مجاز، در داروخانه های سراسر کشور توزیع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه