اخبار داغ

بانوی کارآفرین قزوینی:

پاشنه زندگی‌ام بر چرخ اقتصاد مقاومتی می‌چرخد/ از تولید ترشیجات و عرقیجات کسب درآمد می‌کنم

پاشنه زندگی‌ام بر چرخ اقتصاد مقاومتی می‌چرخد/ از تولید ترشیجات و عرقیجات کسب درآمد می‌کنم
بانوی کارآفرین گفت : کارآفرینی نیاز به هزینه هنگفتی ندارد و خودم هم با سرمایه اندکی شروع به تولید کردم و توسعه دادم و حیاط منزلم را که در کنار آن انباری کوچکی قرار دارد به تولیداتم اختصاص دادم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص؛ اقتصاد مقاومتی امروزه جایگاه ویژه‌ای در شرایط کنونی کشور دارد چراکه با وجود تحریم‌ها، می‌توان با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و استفاده حداکثری از استعدادها و نیروی انسانی در راستای بهبود وضعیت معیشتی و اقتصاد گام برداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,
 
,
اهمیت موضوع اقتصاد و تکیه بر توان داخلی تا جایی است که در سال‌های اخیر شاهد نامگذاری سال با محوریت اقتصاد و تولید از سوی مقام معظم رهبری هستیم که در بخشی از سخنانشان فرمودند؛ اقتصاد مقاومتی یعنی آن اقتصادی که در شرایط فشار، درشرایط تحریم، درشرایط دشمنی‌ها و خصومت‌های شدید می‌تواند تعیین کننده رشد و شکوفایی کشور باشد.
,
 
,
زنان جامعه نقش پررنگی در راستای اقتصاد مقاومتی دارند و همواره در تلاش هستند که در تامین مخارج زندگی مشارکت داشته باشند؛ بانوان خانه‌دار با دستان پرتوانشان قادر به تولید محصولات متنوعی هستند که برای مردم کاربردی است، از این رو مصاحبه‌ای با یکی از بانوان روستایی فعال در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداختیم که در روستای زرشک قزوین مشغول به کار است.
,
, ,
 
,
آمنه خلیلی با بیان اینکه اهل روستای زرشک است، می‌گوید: فعالیتم در حوزه تولید عرقیجات طبیعی و ترشیجات است که عرقیجاتی از قبیل گلاب، کاسنی، بومادران و شاه تره را تولید می‌کنم.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه محصولاتم از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار است، می‌افزاید: از صفر تا صد تولیداتم برعهده خودم است به طوری که ابتدا گل‌ها را از طبعیت می‌چینم و با استفاده دستگاه، عرق آن‌ها را می‌گیرم. 
,
 
,
این بانوی کارآفرین تاکید می‌کند: کارآفرینی نیاز به هزینه هنگفتی ندارد و خودم هم با سرمایه اندکی شروع به تولید کردم و توسعه دادم و حیاط منزلم را که در کنار آن انباری کوچکی قرار دارد به تولیداتم اختصاص دادم.
,
 
,
خلیلی ابراز می‌کند: 9 سال است که مشغول به کار هستم و کارم را با پخت سمنو شروع کردم، به طوری که مشتریان نیز متقاضی سایر محصولات شدند که از این رو اقدام به تولید ترشیجات و عرقیجات کردم.
,
, ,
 
,
وی ادامه می‌دهد: من مادر سه فرزند هستم و هرکدام حرفه خود را دارند و خدا را شاکرم که کسب و کارم کفاف زندگی‌ام را می‌دهد.
,
 
,
این بانوی فعال در حوزه اقتصاد مقاومتی با اشاره به انتظارات خود از مسئولان می‌افزاید: درخواست وام دارم که بتوانم کارم را ارتقاء دهم و در کنارش محصولات دیگر را هم تولید کنم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه