اخبار داغ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

20 میلیون نفر از جمعیت کشور در بافت فرسوده زندگی می‌کنند/اجرای 1300 پروژه در این مناطق

20 میلیون نفر از جمعیت کشور در بافت فرسوده زندگی می‌کنند/اجرای 1300 پروژه در این مناطق
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اجرای 1300 پروژه در بافت‌های فرسوده گفت: 20 میلیون نفر از جمعیت کشور در بافت فرسوده زندگی می‌کنند و امسال 100 هزار فقره تسهیلات برای نوسازی بافت‌های فرسوده در کشور پرداخت می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سید محمد پژمان شب گذشته در سفر به بروجرد و بازدید از بافت‌های فرسوده این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 140 هزار هکتار از بافت‌های فرسوده در کل کشور دو هزار و 700 محله وجود دارد که جمعیتی بالغ‌بر 20 میلیون نفر در این مناطق زندگی می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

 

,

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های ضروری در بافت‌های فرسوده افزود: در کل کشور دو هزار و 300 پروژه زیربنایی و زیرساختی در بافت‌ها برای رفاه حال مردم در محله‌هایی که بازآفرینی شهری اجرا می‌شود، در دستور کار قرار دارد که در حال حاضر 800 پروژه زیرساختی در حال اجراست و عملیات هزار و 500 پروژه دیگر آغازشده است.

,

 

,

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در راستای بازآفرینی شهری امسال 100 هزار فقره تسهیلات برای نوسازی واحدهای بافت فرسوده پرداخت می‌شود که این تسهیلات توسط بانک مسکن ارائه خواهد شد.

,

 

,

وی عنوان کرد: 543 شهر بالای 50 هزار نفر جمعیت در کشور دارای بافت فرسوده است که با تلاش و برنامه‌ریزی می‌توان در راستای بازآفرینی شهری اقدامات مؤثر را انجام داد.

,

 

,

پژمان با اشاره به طرح توسعه امامزاده جعفر(ع) بروجرد گفت: تلاش داریم از این پروژه رفع ابهام شود و برآورد هزینه و انتخاب مشاور صورت می‌گیرد؛ افرادی که در بافت‌های فرسوده زندگی می‌کنند و شرایط لازم برای ساخت‌وساز را نداشته باشند، زمین موردنیاز برای ساخت مسکن به آن‌ها واگذار می‌شود.

,

 

,

وی به پیاده‌روسازی در سه‌راه جعفری اشاره کرد و گفت: برای اجرای طرح پیاده‌روسازی جعفری و امامزاده جعفر(ع) بروجرد نیاز است که همکاری و هماهنگی لازم بین سه بخش دولت، مدیریت شهری و بخش خصوصی صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه