اخبار داغ

در نامه قرارگاه احمدی روشن شهرستان پارس آباد به رئیس قوه قضائیه مطرح شد

ضرورت ورود سریع قوه قضائیه به پرونده کشت و صنعت مغان/ حق عشایر مغان احقاق شود

ضرورت ورود سریع قوه قضائیه به پرونده کشت و صنعت مغان/ حق عشایر مغان احقاق شود
قرارگاه شهید احمدی روشن شهرستان پارس آباد مغان با ارسال نامه ای سرگشاده به رئیس قوه قضائیه خواستار ورود قوه قضائییه به پرونده کشت و صنعت مغان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، قرارگاه شهید احمدی روشن شهرستان پارس آباد مغان با ارسال نامه ای سرگشاده به رئیس قوه قضائیه ضمن دعوت از این مقام عالی قضایی جهت سفر به استان زرخیز اردبیل، خواستار ورود سریع این قوه به پرونده شرکت کشت و صنعت مغان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

در بخشی از این نامه به موقعیت شهرستان پارس آباد اشاره شده و آمده است: با توجه به اینکه شهرستان پارس آباد به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت استان اردبیل در نقطه صفر مرزی واقع شده و همواره عزت مندانه در پشتیبانی از نظام و انقلاب جان فشانی کرده، است متاسفانه عده ای از منفعت طلبان  و سودجویان در پی افزایش تنش ها  و نا ملایمتی ها در بین مردم و مسئولین، با اقدامی شتاب زده و تصمیمی عجولانه سازمان خصوصی سازی کشور را  بر آن داشتند تا با خصوصی سازی شرکت عظیم کشت و صنعت و دامپروری و صنایع تبدیلی، آن هم بدون کار کارشناسی  اقدام به تسریع در فروش شرکت فوق کند.

,

این نامه می افزاید: اکنون شرکت کشت و صنعت مغان  که حاصل دست رنج بازوان توانمند جوانان دیروز و امروز  و همچنین عشایر غیور است دچار مشکل شده و مردم پارس اباد از این مسئله بسیار مهم رنجیده خاطر شده اند.

,

قرارگاه شهید احمدی روشن شهرستان پارس آباد در ادامه مطالبه گری خود از دستگاه قضا ضمن قدردانی از مقامات قضایی شهرستان و استان طی این مدت، اعلام داشت: تا به حال اقدام تاثیرگذاری برای التیام و جلب نظر و احقاق حقوق مردم منطقه نشده است.

,

در پایان این نامه ضمن طرح شبههات موجود در خصوص پرونده شرکت کشت و صنعت از رئیس قوه قضائیه خواسته شده تا جهت بررسی و برخورد قاطع با متخلفان  احتمالی این واگذاری  دستورات لازم را صادر کند.

,

انتهای پیام/ج

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه