اخبار داغ

تخصیص یارانه درمان به معتادان/ آخرین وضعیت مسکن بهبود یافتگان

تخصیص یارانه درمان به معتادان/ آخرین وضعیت مسکن بهبود یافتگان
معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی از تخصیص یارانه درمان برای درمان معتادان در مراکز اقامتی و سرپایی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید رضازاده در مورد بیمه درمان معتادان گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار است اعتباری در ارتباط با یارانه درمان معتادان در مراکز اقامتی و سرپایی تخصیص داده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی گفت: با توجه به اینکه معتادان در فرایند درمان در مراکز اقامتی بیمه نیستند به همین دلیل قرار است این یارانه جهت حمایت از این افراد پرداخت شود.
,
 
,
معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی اظهار داشت: هم اکنون بیمه درمان معتادان در مراکز اقامتی سازمان بهزیستی منتفی است و از ابتدا نیز قرار نبود این افراد تحت پوشش بیمه درمان قرار گیرند.
,
 
,
وی افزود: بیمه درمان برای کسانی است که در مراکز سرپایی تحت فرایند درمان قرار دارند که این بیمه نیز توسط وزارت بهداشت عملیاتی می‌شود.
,
 
,
رضازاده در پاسخ به اینکه ستاد مبارزه با مواد مخدر چه اعتباری را قرار است به عنوان یارانه درمان به مراکز اقامتی پرداخت کند گفت: رقم آن به زودی با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته اعلام می‌شود و این در حالی است که افرادی که نیازمندی آنها احصا شود از یارانه استفاده خواهند کرد.
,
 
,
وی در ارتباط با تعداد معتادانی که قرار است از این یارانه استفاده شود گفت: در این زمینه رایزنی‌هایی با ستاد مبارزه با مواد مخدر انجام شده و با توجه به شرایط و تعداد معتادان قرار است حداکثر اعتباری در این زمینه تخصیص داده شود.
,
 
,
معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی تأکید: البته بهزیستی طی مراحلی این یارانه را به مراکز و نه به فرد معتاد پرداخت می‌کند.
,
 
,
رضازاده در مورد مسکن معتادان بهبود یافته و اینکه آیا مسکن به این افراد واگذار شده است یا خیر گفت: در این خصوص به زودی اطلاع رسانی خواهد شد ولی در حال حاضر مسکن به این افراد واگذار نشده است.
,
 
,
منبع: مهر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه