اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران:

عرصه ورزش فرصتی برای نمایش اعتقادات و صدور انقلاب اسلامی است

عرصه ورزش فرصتی برای نمایش اعتقادات و صدور انقلاب اسلامی است
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور گفت: حجاب و عفاف ریشه در عقاید و مبانی دینی ما دارد و عرصه ورزشی در واقع میدانی برای نمایش اعتقادات و صدور ارزش ها و اخلاقیات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار داوود آذرنوش در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار داشت: ورزشکاران ما در میادین مختلف بین المللی که حضور داشته اند، نشان داده اند که به نقش خود در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف عمل می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

وی، گفت: وقتی ورزشکاری روی سکو می رود و از دست دادن با نامحرم خودداری می کند یا از رقابت با حریفانی از رژیم غاصب صهیونیستی خودداری می کنند، نشان می دهد که این موضوع در جامعه ورزشی ما نهادینه شده است.

,

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، با اشاره به اینکه کشور ما، کشور اهل بیت(ع) است، افزود: حجاب و عفاف ریشه در عقاید و مبانی دینی ما دارد و عرصه ورزشی در واقع میدانی برای نمایش اعتقادات و صدور ارزش ها و اخلاقیات است.

,

وی، تصریح کرد: وقتی ورزشکار قهرمانی روی سکو از دست دادن با نامحرم خودداری می کند، این موضوع در دنیا نشان داده می شود.

,

سردار آذرنوش، با اشاره به حضور با حجاب بانوان کشور ما در مسابقات ورزشی، گفت: اکنون به تبعیت از کشور ما، بانوان کشورهای مسلمان نیز با حجاب در مسابقات شرکت می کنند و اینها همان انتقال  فرهنگ و صدور انقلاب به واسطه ورزشکاران به دنیا است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه