اخبار داغ

بعداز پیگیری‌های خبرنگار:

خبر مرگ مشکوک ماهی‌ها در سد نعمت آباد در دست بررسی است

خبر مرگ مشکوک ماهی‌ها در سد نعمت آباد در دست بررسی است
مرگ مشکوک ماهی های داخل سد نعمت آباد اسدآباد بعد از پیگیری خبرنگار عصر همدان، از سوی محیط زیست و جهاد کشاورزی شهرستان در دست بررسی قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ انتشار خبری در خصوص مرگ مشکوک ماهی‌ها در سد نعمت آباد اسدآباد در فضای مجازی و خطر و تهدید جدی برای پرندگان مهاجر و آبزی موجب شد که خبر را از سوی محیط زیست و جهاد کشاورزی شهرستان پیگیری کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

رئیس اداره محیط زیست اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اظهار بی‌اطلاعی از موضوع مرگ ماهی‌های سد نعمت آباد، اظهار کرد: اگر مردم این موارد به ما گزارش دهند، قطعا با همکاری دامپزشکی بررسی خواهیم کرد که علت تلف شدن ماهی‌ها چه بوده است .

,

روح الله زال‌پور گفت: اینکه داخل سد نعمت آباد ماهی ریخته شده، مربوط به ما نیست و باید ببینیم که کجا با هماهنگی آب منطقه ای این کار را انجام داده است.

,

وی افزود: اما از این نظر که احتمال تجمع پرندگان بر روی این سد وجود دارد و ممکن است به آنها صدمه وارد شود، باید بیشتر موضوع را بررسی کنیم.

,

ماهی‌های داخل سد نعمت آباد مربوط به جهاد کشاورزی نیست

, ماهی‌های داخل سد نعمت آباد مربوط به جهاد کشاورزی نیست, ماهی‌های داخل سد نعمت آباد مربوط به جهاد کشاورزی نیست,

رئیس جهاد کشاورزی اسدآباد هم در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به اینکه موضوع رهاسازی مقداری ماهی در سد نعمت اباد انجام نشده و این ماهی‌ها مربوط به ما نیست،  گفت: احتمال اینکه بعداز سیلاب ماهی ها از رودخانه ها به این سد امده باشند ، وجود دارد.

,

سقراط بیرنگ  افزود: بررسی موضوع مرگ ماهی های داخل سد نعمت آباد را محیط زیست بررسی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه