اخبار داغ

مدیر شبکه توزیع برق بیجار اعلام کرد؛

با وجود بیشترین طول شبکه معابر استان کردستان تنها ۵ روستای بیجار فاقد برق است

با وجود بیشترین طول شبکه معابر استان کردستان تنها ۵ روستای بیجار فاقد برق است
مدیر شبکه توزیع برق بیجار با بیان اینکه شهر بیجار بیشترین طول شبکه معابر استان کردستان را دارد، گفت: در حال حاضر ۵ روستای دارای سکنه این شهرستان برق ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: بیش از 40 هزار مشترک برق در شهرستان بیجار وجود دارد که از این میزان ۴۱ درصد در بخش خانگی، ۸ درصد عمومی، ۲۵ درصد کشاورزی، ۱۶ درصد صنعتی، ۶ درصد تجاری و ۵ درصد روشنایی معابر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی، ,

 

,

وی با بیان اینکه شعار ما در شرکت توزیع برق درست مصرف کردن است نه کم مصرف کردن، افزود: در گذشته فقط یک پیک بار مصرف وجود داشت اما در حال حاضر به دلیل افزایش مصرف این پیک به 2 رسیده است.

,

 

,

ابراهیمی گفت: به خاطر استفاده از دستگاه های سرمایشی پیک مصرف روزانه بیشتر از شبانه است و این نشان از تغییر رفتار مشترکین و استفاده بی رویه از انرژی را دارد.

,

 

,

مدیر شبکه توزیع برق بیجار تصریح کرد : بر همین اساس باید در پیک های مصرف از لوازم پر مصرف و لامپ های اضافه استفاده نشود و سرویس سالیانه کولرها صورت بگیرد و بیشترین استفاده از نور طبیعی شود.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه از سال گذشته تا کنون یک‌هزار و 500 روشنایی در سطح روستاهای بیجار نصب شده است، اعلام کرد: در شهر بیجار چند نقطه به عنوان نقاط تاریک شناسایی شده‌اند و برای ایجاد روشنایی در این نقاط 2 کیلومتر روشنایی اجرا  شده است.

,

 

,

به گفته ابراهیمی : بیشترین طول شبکه معابر مستقل زمینی را در  استان کردستان مربوط به شهر بیجار است.

,

 

,

مدیر شبکه توزیع برق بیجار با بیان اینکه در حال حاضر 5 روستای دارای سکنه شهرستان بیجار فاقد برق است ، از برق رسانی به سه روستای خیرآباد، علی سرخ و قورت درهو خبر داد و بیان داشت با برق رسانی به این سه روستا 63 خانوار از نعمت برق برخوردار شده اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه