اخبار داغ

در گفتگو با رئیس اتحادیه صنف بارفروشان کرج مطرح شد؛

پشت پرده افزایش قیمت سیب زمینی در البرز/ کاسبان تورم به جیب مردم رحم نکردند/ باز هم پای سیل در میان است!

پشت پرده افزایش قیمت سیب زمینی در البرز/ کاسبان تورم به جیب مردم رحم نکردند/ باز هم پای سیل در میان است!
سیف اله عسگرخانی گفت: بر خلاف بی انصافی و تورم قیمت سیب زمینی در بازار آزاد، این محصول در میدان تره بار با قیمت بین 4 الی 6 هزار تومان به ازای هر کیلو به فروش می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اتحادیه صنف بارفروشان کرج درباره افزایش قیمت سیب زمینی طی روزهای اخیر به خبرنگار تیتریک، گفت: سیب زمینی های موجود در بازار بهاره بوده و نمی توان آن را انبار کرد، البته امسال کاشت سیب زمینی ضعیف بود و سیل در گرگان و اصفهان بر نوسان قیمت بازار تاثیر گذاشت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
سیف اله عسگرخانی با اشاره به اینکه تنها درصد کمی از سیب زمینی های کاشته شده در دزفول و گرگان به واسطه سیل وارد بازار شد، افزود: پیش بینی ها بر این بود که به واسطه حجم بالای کاشت سیب زمینی توسط اصفهان، نوسان قیمت این محصول مرتفع شود اما متاسفانه این استان نیز جوابگوی بازار نبود. 
,
 
,
وی به اتمام سیب زمینی اصفهان در بازار اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه علی رغم به بارنشستن این محصول در همدان و کرمانشاه می توان پیش بینی کرد که محصول این دو استان نیز پاسخگوی بازار نباشد. 
,
 
,
عسگرخانی با اشاره به آغاز برداشت سیب زمینی در اردبیل، تصریح کرد: متاسفانه در بازار آزاد بی انصافی هایی درباره قیمت سیب زمینی وجود دارد در حالی که در بازار تره بار این محصول با نرخ 4 هزار و 500 تا 6 هزار تومان به ازای هر کیلو به فروش می رسد.
,
 
,
رئیس اتحادیه صنف بارفروشان کرج در خاتمه گفت: عدم نظارت بر قیمت سیب زمینی و سواستفاده از شرایط موجود در مغازه های سطح شهر، 2 عامل افزایش قیمت سیب زمینی است در حالی که سیب زمینی درجه 1 در میدان تره بار با نرخ 6 هزار تومان به فروش می رسد.  
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه