اخبار داغ

رئیس مخابرات شهرستان رشتخوار:

تقویت آنتن‌دهی همراه اول در روستاهای رشتخوار در دستور کار قرار گرفت

تقویت آنتن‌دهی همراه اول در روستاهای رشتخوار در دستور کار قرار گرفت
رشتخوار_ رئیس مخابرات شهرستان رشتخوار گفت: با توجه به انجام کار تملک زمین، کار نصب و راه‌اندازی سایت BTS همراه اول به‌منظور بهبود آنتن دهی تلفن همراه در روستاهای حقناباد، فاضلمند، بندازبک و چاهشورک شهرستان رشتخوار در دست اقدام قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود تقی زاده ریاست مخابرات شهرستان رشتخوار در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ از در دستور کار قرار گرفتن تقویت آنتن دهی اپراتور همراه اول در روستاهای حقناباد، فاضلمند، بندازبک و چاهشورک در بخش جنگل شهرستان رشتخوار خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در همین رابطه با تقدیر از پیگیری های نماینده شهرستان با تأکید بر اینکه با اجرای این طرح رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه اول در روستاهای بخش جنگل شهرستان رشتخوار برطرف خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به انجام کار تملک زمین کار نصب و راه‌اندازی سایت BTS همراه اول به‌منظور بهبود آنتن دهی تلفن همراه در روستاهای حقناباد، فاضلمند، بندازبک و چاهشورک شهرستان رشتخوار در دست اقدام قرار گرفت.

,

رئیس مخابرات شهرستان رشتخوار یادآور شد: روستای جنت‌آباد نیز به‌زودی از نسل سه و چهار اینترنت جهت استفاده از دیتای موبایل که همزمان با سایت‌های BTS عملیاتی می شود، بهره‌مند خواهد شد.

وی همچنین از اجرای چندین طرح سایت BST جهت تقویت آنتن دهی در روستاهای شهرستان رشتخوار وبهره مندی چندین روستای پرجمعیت از اینترنت نسل های 3 و 4 همراه در آینده نزدیک  خبر داد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه