اخبار داغ

گره گشایی ازمشکلات پل سوم بشار با پیگیری های رسانه ای

گره گشایی ازمشکلات پل سوم بشار با پیگیری های رسانه ای
یکی از پروژه های پر حرف و حدیث در شهر یاسوج را می توان به پل سوم بشار و جاده کمربندی پارک ساحلی اشاره کرد که بعد از گذشت یک سال خیلی از مشکلات آن نمایان شد و اکنون با پیگیری های رسانه ای در حال برطرف شدن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس؛  بعد از افتتاح پر حرف و حدیث پل سوم بشار و اتفاقاتی که بعد از سیل اولین روز های بهار برای این پل افتاد این پایگاه خبری در گزارشی به برخی از مشکلات این پل و جاده کمربندی پارک ساحلی پرداخت که بعداز گذشت سه ماه برخی از مشکلات آن در حال بر طرف شدن هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

از جمله مشکلاتی که  جاده کنار پارک غدیر با آن دست و پنجه نرم می کرد و در بارش های سیل آسیای اوایل بهار نیز به خوبی خود را نشان داد عدم وجود جداول مناسب و بعضا بزرگ در کنار پل سوم بشار بود .

,
, ,

 

,

 این مساله باعث می شد آب های جای را نتوان به خوبی کنترل کرده و به داخل زمین های اطراف سراریز می شدند و مشکلاتی را برای شهروندان به وجود می آورد که این مشکل نیز با جدول گذاری هایی که در حال انجام است در حال برطرف شدن هستند.

,
, ,

 

,

یکی دیگر از مشکلات این بود بسیاری از خودروهای که می خواهند از زیر پل وارد جاده کمربندی پارک غدیر شوند در زمان بارش ها  نبود پل های مناسب برای هدایت آب جداول به داخل رودخانه باعث می شد تا لوله ای که در آن قسمت گذاشته شده بود بعد از گذشت زمانی اندک به وسیله سیل پر شده و آب به داخل جاده منطق شود و رفت آمد خوردها با مشکل مواجه شود که این موضوع نیز در حال بر طرف شدن است و مسئولان در حال ساخت پل مناسب برای انتقال آب جداول به داخل رودخانه هستند.

,
-
, ,
 
,

 یکی دیگر از مشکلات را می توان به مسیری که جاده پل سوم را از جاده کمربندی جدا می سازد اشاره کرد که این موضوع نیز با عریض کردن جاده در حال برطرف شدن است البته نمی توان از سرعت لاک پشتی این پروژه چشم پوشی کرد اما انجام ان قابل اهمیت است چون می تواند از بسیاری از تصادفات احتمالی جلوگیری کند.

,
, ,

البته خیلی از مشکلات ریز و درشت این جاده هنوز سر جای خود باقی هستند از جمله عرض کم جاده کمربندی، نمود علائم راهنمایی و رانندگی مناسب در آن می توان اشاره کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه