اخبار داغ

عذرخواهی رئیس دانشگاه سمنان از خبرنگاران؛

هیچ منعی برای ورود خبرنگاران به دانشگاه وجود ندارد

هیچ منعی برای ورود خبرنگاران به دانشگاه وجود ندارد
رئیس دانشگاه سمنان ضمن عذرخواهی از خبرنگاران به دلیل اتفاقات رخ داده در برگزاری کنکور گفت: در این دانشگاه کسی حق ندارد به خبرنگاران بی احترامی کند و این موضوع به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، پس از انتشار نامه انجمن خبرنگاران استان سمنان به معاون سیاسی، امنیتی  و اجتماعی استانداری سمنان در خصوص مسائل بوجود آمده در آزمون سراسری و گلایه های خبرنگاران از برخی اقدامات داتشگاه سمنان (اینجا بخوانید) صبح امروز به دعوت ریاست دانشگاه سمنان جمعی از خبرنگاران در نشستی  با حضور رئیس و برخی مسئولان دانشگاه حضور یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت, اینجا ,

مسعود نصیری زرندی رئیس دانشگاه سمنان پس از استماع سخنان و دغدغه های خبرنگاران استان سمنان پیرامون ارتباط رسانه ها و دانشگاه سمنان ضمن توضیح و تشریح روند برگزاری کنکور سراسری و محدودیت های آن گفت: موضوع کنکور با سایر برنامه های دانشگاه متفاوت است و حساسیت های خاص خود را دارد.

,

نصیری تلاش در جهت تعامل و ارتباط بیشتر با رسانه ها را از سیاست های اصلی دانشگاه سمنان عنوان کرد و افزود: از زمان حضورم در دانشگاه سمنان دستور دادم تا همکاری با رسانه ها در بالاترین سطح ممکن باشد و بدون تعامل با رسانه ها موفقیت های دانشگاه دیده نخواهد شد.

,

وی با تاکید بر اینکه هیچ منعی برای ورود خبرنگاران با به دانشگاه وجود ندارد اظهار کرد: سیاست دانشگاه ارتباط با رسانه هاست و محدودیتی در حضور خبرنگاران در برنامه های مختلف این دانشگاه وجود ندارد.

,

رئیس دانشگاه سمنان  ضمن عذرخواهی از خبرنگاران به دلیل اتفاقات رخ داده در برگزاری کنکور گفت: در این دانشگاه کسی حق ندارد به خبرنگاران بی احترامی کند و این موضوع به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

,

وی در پایان ابراز امیدواری کرد روند همکاری با رسانه ها بهبود یافته و نقص های موجود در ارتباط دانشگاه و رسانه ها مرتفع شود.

,

مرآت ضمن قدردانی از انتقادپذیری، پذیرش خطا و سعه صدر  رئیس دانشگاه سمنان امیدوار است تعامل دانشگاه سمنان بعنوان دانشگاه مادر و مرکزی مهم و اثرگذار در بخش های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی استان با رسانه ها به سطحی مطلوب رسیده و زین پس شاهد چالش و تنش در روابط دانشگاه و رسانه ها نباشیم.

,

همچنین پذیرش خطا و تلاش در جهت اصلاح آن از نکات حائز اهمیت در مدیریت است که لازم است برخی مدیران که به رسانه ها نگاهی ابزاری داشته و باوری به نقش و جایگاه خبرنگاران ندارند به آن توجه بیشتری داشته باشند.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه