اخبار داغ

مراسمی برای یازده غیور مرد؛

گرامیداشت اولین سالگرد شهدای دری مریوان + تصاویر

گرامیداشت اولین سالگرد شهدای دری مریوان + تصاویر
گرامیداشت اولین سالگرد 11 شهید پایگاه روستای دری مریوان با حضور فرمانده سپاه کردستان، مسؤولان و خانواده‌های معظم شهدا در مریوان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، مراسم گرامیداشت اولین سالگرد 11 شهید پایگاه روستای دری مریوان با حضور فرمانده سپاه کردستان، مسؤولان و خانواده‌های معظم شهدا در مریوان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,


حجت الاسلام احمد جلیلی نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در این مراسم اظهار داشت: تا دشمنی دشمنان و مستکبرین و کسانی که مانع تحقق حق و حقیقت و عدالت در جامعه و جود دارد راه سرخ شهادت نیز وجود دارد .

,
,



وی خطاب به خانواده شهدا و همه کسانی که به اسلام خدمت می کنند، افزود: کسانی که لباس رزم و جهاد و دفاع از کیان و مرزو بوم را بر تن می کنند قطعا بارزترین ویژگی آنها این است که دنیای خود را با آخرت معامله کرده اند و با انتخاب راه شهادت دست از دنیای فانی کشیده اند.

,
,
,


نماینده ولی فقیه در سپاه کردستان با اشاره به آیه قرآن، عنوان کرد: هدف ما از ورود به مبارزه با دشمن قتل و کشتار نیست، بلکه هدف از مبارزه با دشمنان برداشتن موانع و صد هایی است که دشمنان ما در راه احیای مبانی دین و احکام آن ایجاد کرده اند.

,
,

 

,

وی به ماندگاری یاد و راه شهدای گرانقدر اشاره کرد و افزود: این شهدا برای خدا و در راه خدا و رضایت و خشنودی خدا از هستی خود گذشتند و هدفی غیر از مجاهدت در راه خدا نداشتند و به همین خاطر در تاریخ ماندگار شدند.
 

,
,

نماینده ولی فقیه در سپاه کردستان گفت : ما امروز در سوریه در افغانستان و خیلی از جاهای دیگر که درگیر جنگ هستند شاهدیم که کسانی به نام اسلام و قرآن انسانها را به راحتی می کشند و این کارها چیزی غیر از گفته های اسلام و انسانیت است.


وی با اشاره به اینکه عمق اهداف امنیتی و راهبردی ما از مرز ها گذشته و قاره ها را در نودریده است گفت: امروز یکی از مولفه های قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و در دنیا شهدای ما هستند زیرا که شهدای ما اقتدار افرین بودند و راهشان ادامه خواهد داشت.

,
,
,
,

 

,

 
بر اساس این گزارش 30 تیرماه سال 97 در پی یک عملیات تروریستی 11 نفر از نیروهای پایگاه دری شهرستان مریوان به فیض شهادت نائل آمدند.

,
,


مهراب عبدی، قانع کرم‌ویسه، فرزاد رحیمی، ابراهیم حضرتی، عبدالرحمن خالدی، ایرج رحیمی‌نیا، آرام فیضی، شادمان مرادی، برهان معین‌پور، طالب محمودی و آرش رضایی شهدای حادثه تروریستی پایگاه دری مریوان هستند که هفت تن از آنان اهل مریوان، یک نفر سنندج و سه نفر نیز از شهرستان قروه بودند که به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه