اخبار داغ

به‌منظور احداث 15 هزار واحد مسکونی؛

تفاهم‌نامه همکاری مابین قرارگاه خاتم و سازمان بهزیستی کشور امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری مابین قرارگاه خاتم و سازمان بهزیستی کشور امضا شد
تفاهم‌نامه همکاری احداث 15 هزار واحد مسکونی مابین دکتر محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و دکتر قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور امضا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، در آیین امضای این تفاهم‌نامه که روز سه‌شنبه (25 تیرماه) مصادف با سالروز تأسیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد اجرای 15 هزار واحد مسکونی به مساحت 75 متر برای هر واحد، ویژه مددجویان و افراد دارای معلولیت زیر نظر سازمان بهزیستی کشور به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) واگذار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
دکتر محمد در این مراسم با اشاره به اقدامات محرومیت‌زدایی قرارگاه در سراسر کشور گفت: این طرح در سه فاز 5 هزار واحدی طی سه سال به روش پیش‌ساخته در مناطق روستایی و شهرهای کوچک در محدوده پروژه‌های قرارگاه خاتم اجرا خواهد شد و قرارگاه طراحی و ساخت آن را بر عهده خواهد داشت.
,
 
,
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به این که بخشی از منابع مالی این طرح را قرارگاه بر عهده دارد افزود: سعی ما این است که با صنعتی‌سازی این طرح، هم هزینه‌ها را کاهش دهیم و هم یک مجموعه طراحی خوب و مطابق با بافت منطقه داشته باشیم و مسائل فرهنگی را در آن لحاظ کنیم.
,
 
,
رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز گفت: امیدواریم با حضور قرارگاه خاتم که بار مهمی از فعالیت‌های مهم صنعتی و عمرانی کشور را بر دوش دارد، حرکت خوبی را در این عرصه آغاز کنیم و در 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، در جهت تحقق گام دوم انقلاب گام مثبتی برداریم.
,
 
,
دکتر قبادی دانا اظهار داشت: قرارگاه خاتم توانسته با اعتماد به متخصصان داخلی، کشور را از حضور نیروهای خارجی بی‌نیاز کند و با استفاده از تکنولوژی روز، مشکلات کشور را در عرصه‌های مختلف مرتفع نماید.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه