اخبار داغ

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

۷۰ درصد از اعتبارات وزارت ارشاد در استان‌ها هزینه می‌شود

۷۰ درصد از اعتبارات وزارت ارشاد در استان‌ها هزینه می‌شود
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیش از ۷۰ درصد اعتبارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‌ها هزینه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، عبدالهادی فقهی زاده ظهر امروز سه شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، استان کرمانشاه را یکی از غنی‌ترین مناطق فرهنگی کشور دانست و اظهار داشت: این استان یکی از نمادهای تنوع فرهنگی محسوب می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی افزود: بی گمان گفتگو و داد و ستد فرهنگی یکی از شاخصه‌های این تنوع است چرا که نمی‌توان فرهنگی بالنده داشت اما گمان کرد که فقط باید تحکم داشته باشد.

,

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: خوشبختانه ما در سایه سار معارف عالی فرهنگی که در کشور موج می‌زند و نیز مبتنی بر بن مایه‌های فرهنگ ملی و دینی است اکنون در این برهه تاریخی به بلوغ رسیدیم.

,

این مسئول گفت: در آمیختگی فرهنگ با گونه‌های متنوع فکری و گرایش‌های متفاوت عقیدتی و دشواری‌ها و موانع گوناگون اجرایی است.

,

وی تصریح کرد: اگر کسی جز بر مبنای بر خورداری های فکری و فرهنگی در این عرصه بخواهد نقش آفرینی کنند موفق نخواهد بود.

,

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه ذات نایافته از هستی بخش نمی‌تواند به دیگری هستی ببخشد، گفت: کسی که تنوع فرهنگی را نچشیده باشد بدون شک نمی‌تواند آن‌را گسترش دهد.

,

فقهی زاده اظهار داشت: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیش از ۷۰ درصد اعتبارات خارج از استان تهران هزینه می‌شود و این در حالی است که زمانی تهران با ایران برابری می‌کرد.

,

وی کلام خدا را بزرگترین سرمایه انسانی دانست و بیان داشت: انسان همواره در زیانکاری است و اگر این سرمایه بزرگ را پاس ندارد خسران می بیند و آنچه باعث پاسداشت این سرمایه می‌شود تواصی به حق است.

,

این مسئول با بیان اینکه کرمانشاه یکی از عزیزترین پاره‌های پیکره عظیم ایران اسلامی است، تاکید کرد: اگر بخواهیم به درخشش فرهنگی آینده کشور چشم بدوزیم باید سرمایه‌های پیشین این مملکت را بشناسیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه