اخبار داغ

روایت یک نماینده از جلسه با وزیر؛

زنگنه: تحریم‌ها تأثیری در فروش نفت ایران ندارد

زنگنه: تحریم‌ها تأثیری در فروش نفت ایران ندارد
وزیر نفت با بیان اینکه تحریم‌ها تأثیری در فروش نفت ایران ندارد، گفت: اجازه نمی‌دهیم خللی در فروش نفت ایران ایجاد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی ساری عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات جلسه امروز(سه‌شنبه، 25 تیر) این فراکسیون با حضور زنگنه وزیر نفت، گفت: آقای زنگنه در این جلسه عنوان کرد که در سطح داخلی انتظار به حمایت‌های ویژه‌ای از صنعت نفت و مجموعه وزارت نفت وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: زنگنه در این جلسه گفت که اگر عده ای فکر می‌کنند با چند حرف و تهیه گزارش، من در این جنگ اقتصادی تمام‌عیار علیه جمهوری اسلامی، از کوره در بروم، این طور نیست و خیلی توانمندتر هستم و از کوره در نمی‌روم و هنوز هم با تمام قدرت هستم.
,
 
,
عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به بخش دیگری از صحبت‌های زنگنه در جلسه این فراکسیون، اظهار داشت: وزیر نفت در این جلسه، در ارتباط با تعاملات خودش در حوزه فروش نفت مواردی مطرح کرد و گفت که از همه کسانی که خریدار نفت ایران هستند، چه شرق و چه غرب، استقبال می‌کنیم،  اما اینکه کسی قرارداد ببندد و خودش نخرد، نمی‌توانیم مجبور کنیم که به زور پای قراردادش بایستد.
,
 
,
ساری اضافه کرد: زنگنه در این جلسه تضمین داد که فروش نفت ایران در هر شرایطی، به‌خصوص در شرایط تحریم ادامه دارد و اجازه نمی‌دهیم خللی در این حوزه برای فروش نفت ایجاد شود؛ تحریم‌ها تأثیری در فروش نفت ایران ندارد.
,
 
,
عضو فراکسیون امید مجلس در پایان خاطرنشان کرد: بیشتر مباحث زنگنه مربوط به حوزه تحریم و شرایط موجود تحریم بود و گفت که تا آخرین لحظه‌ای که در وزارت نفت هستم، تلاش می‌کنم با تمام توان این شرایط تحریمی را پشت سر بگذاریم.
,
 
,
منبع: تسنیم
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه