اخبار داغ

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور خبر داد

بهره‌برداری از آزمایشگاه تخصصی شرق کشور سال آینده/ صدور 2 هزار و 500 مجوز استخدامی در سازمان دامپزشکی کشور

بهره‌برداری از آزمایشگاه تخصصی شرق کشور سال آینده/ صدور 2 هزار و 500 مجوز استخدامی در سازمان دامپزشکی کشور
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور گفت: برای ساخت آزمایشگاه شرق کشور 7 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است و امیدواریم این آزمایشگاه در هفته دولت سال آینده به بهره برداری برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمدرضا مؤمنی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: خراسان جنوبی با داشتن پتانسیل‌های بسیار خوب در پرورش طیور و واردات دام استان محرومی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
وی افزود: اعتبارات کشور در دو سال اخیر وضعیت مطلوبی نداشت اما خراسان جنوبی از رشد اعتباری بسیار خوبی در سطح ملی و استانی برخوردار بوده است.
,
 
,
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور گفت: سال گذشته یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار ملی و ۷۵۰ میلیون تومان اعتبارات تملک دارایی به خراسان جنوبی اختصاص یافته است.
,
 
,
مؤمنی با اشاره به این‌که آزمایشگاه تخصصی شرق کشور با اعتباراتی که سال گذشته گرفته است 62 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با اعتباراتی که امسال تخصیص یافته تا پایان سال 85 درصد پیشرفت خواهد داشت، تصریح کرد: کلیه تجهیزات این آزمایشگاه به صورت صد درصد از محل سازمان دامپزشکی تأمین خواهد شد.
,
 
,
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به این‌که امروز هر گونه امنیت غذایی در مرکز کشور مدیون پست‌های قرنطینه‌ای شرق کشور است، گفت: 2 هزار و ۵۰۰ مجوز استخدامی برای کشور در نظر گرفته شده که پس از تأیید سهمیه استان‌ها اعلام خواهد شد.
,
 
,
وی افزود: سازمان دامپزشکی کشور مطالبه ۴۸۷ نفر نیروی قراردادی دارد که امیدواریم تا پایان سال به نتیجه برسد و خراسان جنوبی از این تعداد نیروها ۱۷ نفر سهمیه دارد.
,
 
,
مؤمنی با اشاره به این‌که تاکنون 3 میلیارد و ۶۵۲ میلیون تومان اعتبار برای آزمایشگاه شرق کشور اختصاص پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: از مجموع این اعتبارات حدود 2 میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان سال گذشته اختصاص یافته است.
,
 
,
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور با بیان این‌که حدود 7 میلیارد تومان اعتبار دیگر برای ساخت این آزمایشگاه نیاز است، گفت: استانداری خراسان‌جنوبی نیز قول کمک 4 میلیارد تومانی را داده است که اگر این قول‌ها عملی شود، امیدواریم این آزمایشگاه در هفته دولت سال آینده به بهره برداری برسد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه