اخبار داغ

دستور صریح معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی؛

مسئولان 48 ساعت فرصت دارند برای آبرسانی به روستاها اقدام کنند/ افزایش دوبرابری آبرسانی به نهبندان

مسئولان 48 ساعت فرصت دارند برای آبرسانی به روستاها اقدام کنند/ افزایش دوبرابری آبرسانی به نهبندان
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: دستگاه های ذیر مجموعه وزارت نیرو در استان ظرف 48 ساعت فرصت دارند برای آبرسانی آب در روستا اقدامات کنند و بعد از این مدت، گزارش کار ارائه دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سید کمال الدین میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی امروز در شورای هماهنگی مدیریت بحران آب ، اظهار کرد: در فصل گرم سال یکی از مباحث مهم علاوه بر آتش سوزی بحث آب و بی آبی در استان به ویژه در روستاها است که باید برای رفع مشکل و به حداقل رساندن مشکلات تلاش کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
وی با بیان اینکه دستگاه ها به هیچ وجه از امکاناتی که در دست دارند مضایقه نکنند و برای رفع مشکلات تلاش شود، افزود: دستگاه های مربوطه از پیگیری و تلاش کوتاه نیامده و از ظرفیتهای ملی نیز غافل نشوید و نهایت استفاده را داشته باشید.
,
 
,
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: اگر بتوانیم با همکاری دستگاها برای مشکلات مردم تلاش کنیم قطعا مردم شاهد کمکها خواهند بود و کمتر گلایه خواهند کرد لذا میطلبد دستگاه های نظامی، انتظامی و بسیج و سپاه برای رفع مشکلات با دستگاه های اجرایی همکاری کنند.
,
 
,
میرجعفریان عنوان کرد: سازمان برنامه و بودجه استان نیز از ظرفیت منابع ملی استفاده کند.
,
 
,
وی با بیان اینکه ۴۵۰ روستا در استان آبرسانی سیار میشود، گفت: باید مشکل کم آبی ریشه کن شود و از ظرفیت های منابع ملی برای حل ریشه ای مشکلات استفاده کرد.
,
 
,
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی افزود: فرهنگ سازی نیز برای رفع مشکل کم آبی مهم است که باید به آن توجه شود.
,
 
,
میر جعفریان اظهار کرد: محدودیت منابع وجود دارد اما مصرف نیز باید مدیریت شود که کمتر شاهد مشکلات باشیم.
,
 
,
وی در خصوص مجتمع های آبرسانی در استان، گفت: طی جلساتی که اخیرا برگزار شده تصمیمات خوبی در این خصوص اتخاذ شده و ان شاءالله به زودی اجرایی خواهد شد.
,
 
,
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، دستور داد: آب شرب به ازای هر نفر در نهبندان به دو برابر افرایش یابد.
,
 
,
میرجعفریان گفت: دستگاه های ذیر مجموعه وزارت نیرو در استان ظرف 48 ساعت فرصت دارند برای آبرسانی آب در روستا اقدامات کنند و گزارش کار را اعلام کنند و اگر این انجام نشد گزارش علت عدم این اقدامات را در جلسه شورای منابع آب اعلام کنید.
,
 
,
وی تاکید کرد: برای تامین منابع از وزارت نیرو بهره بگیرید و اگر کمک وزارت نیرو کم بود از سازمان برنامه و بودجه، مدیریت بحران استانداری و بخش خصوصی خراسان‌جنوبی کمک بگیرید.
,
 
,
وی ضمن انتقاد از عدم حضور مدیر عامل آب و فاضلاب خراسان جنوبی، افزود: کار را به خاطر مسائل مالی متوقف نکنید. تا مشکلی برطرف نشود کسی حق ندارد از این کارگروه بیرون بررود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه