اخبار داغ

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی:

سپاه علاوه بر تامین امنیت پایدار در منطقه در بخش عمران و سازندگی هم پیشتاز است

سپاه علاوه بر تامین امنیت پایدار در منطقه در بخش عمران و سازندگی هم پیشتاز است
فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی در آئین بهره برداری و کلنگ زنی ۱۵۲ واحد مددجویی در مهاباد گفت: سپاه مفتخر است که علاوه بر تامین امنیت پایدار در منطقه در بخش عمران و سازندگی هم پیشتاز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی صبح امروز با جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از ۲۴ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد بهره برداری کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

در این مراسم، به صورت نمادین از یک واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در روستای «کانی کوتر» و ۳ واحد مسکونی دیگر در روستای «بردمیش» در بخش خلیفان شهرستان مهاباد مورد بهره برداری قرار گرفتند و همزمان عملیات احداث ۸ واحد مسکونی دیگر در این شهرستان آغاز شد.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربیف در حاشیه این مراسم با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس وظیفه ذاتی خود مدافع ارزشهای انقلاب و ملت شریف ایران است و هرکجا که لازم باشد برای خدمت به ملت شریف ایران وارد عمل می شود، گفت: سپاه همزمان با تامین امنیت پایدار و تقدیم شهدای فراوان در منطقه در بخش سازندگی و عمران مناطق کم برخوردار کارهای زیر بنایی فراوانی انجام داده و در این زمینه ها نیز همچنان پیشتار خواهد بود.

,

سردار حبیب شهسواری، با اشاره به شهادت چند تن از پرسنل سپاه در درگیری با اشرار و ضد انقلاب طی روزهای گذشته گفت: چندی پیش در شهر چالدران ۱۷ واحد مسکونی ساخته شده توسط سپاه برای مددجویان به بهره برداری رسید و در همان روز یکی از مدافعان امنیت در این منطقه به شهادت رسید و این نشان دهنده این واقعیت است که پاسداران انقلاب اسلامی در سپاه هم در حوزه حفظ امنیت و مال و ناموس مردم و هم در محرومیت زدایی و مشارکت در سازندگی کشور به خوبی به وظایف خود عمل می کنند.

,

گفتنی است؛ سپاه شهدای آذربایجان غربی از محل اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهداء علاوه بر افتتاح ۲۴ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، ۱۲۰ واحد مسکونی با کمک‌های مالی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و با فعالیت نیروهای سپاه شهدای آذربایجان‌غربی برای مددجویان بهزیستی در سطح شهرستان مهاباد ساخته خواهد شد.

,

بر اساس تفاهم نامه ای که بین سپاه شهدای آذربایجان غربی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی منعقد شده، سپاه علاوه بر کمک مالی در ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی و ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح این استان مشارکت خواهد داشت.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه